Je toverde een grijns op mijn gezicht.quote:
Hij was wel leuk ja.quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Schieganger het volgende:
Javier Guzman's sinterklaas conference gekeken.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef Schieganger het volgende:
Wie van de PUB SC kan zingen? Ik denk erover een nummer te schrijven en op te nemen voor hier
Maak je overlijdensspeech? Je weet nooit wanneer je hem nodig hebt. Het kan zelfs zo zijn dat het volgende week al mag plaatsvinden. You'll never know.quote:Op zondag 13 december 2009 16:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb teveel vrije tijd doordat ik een goed jaar heb gehad met verdiensten
Word de Fok!idolquote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef Schieganger het volgende:
Wie van de PUB SC kan zingen? Ik denk erover een nummer te schrijven en op te nemen voor hier
Nee, ik sterf pas in 2020 wanneer ik mezelf vastbind aan een thuisgemaakte vuurpijl en die afsteek om klokslag 12 uur en de lucht invlieg.quote:Op zondag 13 december 2009 16:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak je overlijdensspeech? Je weet nooit wanneer je hem nodig hebt. Het kan zelfs zo zijn dat het volgende week al mag plaatsvinden. You'll never know.
Ik ga het filmen en de videocamera bij World's funniest homevideos winnen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, ik sterf pas in 2020 wanneer ik mezelf vastbind aan een thuisgemaakte vuurpijl en die afsteek om klokslag 12 uur en de lucht invlieg.
Dude, er staan videocameras van mezelf bij. Ik film al mijn nieuwjaarsfeesten met de negers samen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ga het filmen en de videocamera bij World's funniest homevideos winnen.
PIMP-faalquote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dude, er staan videocameras van mezelf bij. Ik film al mijn nieuwjaarsfeesten met de negers samen.
En mijn camera is groter en duurder dan de jouwe
Gast, waar héb je het over?quote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dude, er staan videocameras van mezelf bij. Ik film al mijn nieuwjaarsfeesten met de negers samen.
En mijn camera is groter en duurder dan de jouwe
Oké, dan mag je nu wel sterven.quote:Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
niks faal, ik ben een Person in management position.
En mijn vader is jezusquote:Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En ook nog een echt ergequote:
Ja, en wat moet ik ermee? Ik maakte een grapje. Zoiets waar alle mensen HAHA om doen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:03 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
De twee rechtse heb ik ondertussen in bezit, canon XHA1 en XL2. XL2 is wat ouder maar nog steeds lekker groot.
Oké.quote:Op zondag 13 december 2009 17:03 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
De twee rechtse heb ik ondertussen in bezit, canon XHA1 en XL2. XL2 is wat ouder maar nog steeds lekker groot.
quote:Op zondag 13 december 2009 17:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is wel een tagje voor hem ja. [Faal-PIMP]
En nu?quote:Op zondag 13 december 2009 17:03 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al druk hopende dat ik ooit zo mag worden als Schiegangerquote:
Gast, kap eens met doen alsof je wat voorsteltquote:Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mijn fout, ik nam je post serieusquote:Op zondag 13 december 2009 17:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, en wat moet ik ermee? Ik maakte een grapje. Zoiets waar alle mensen HAHA om doen._!!!
Ja.quote:Op zondag 13 december 2009 17:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben al druk hopende dat ik ooit zo mag worden als SchiegangerJij ook?
* Renesite fapt rustig door.
Heb jij al een gesigneerd shirt?quote:Op zondag 13 december 2009 17:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fapfapfapquote:Op zondag 13 december 2009 17:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
die krijg ik bijnabijna van hemquote:Op zondag 13 december 2009 17:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gast, kap eens met doen alsof je wat voorstelt
Je hebt echt een minderwaardigheidscomplex
actually heb ik een superieuriteitscomplex. Ik voel me beter dan anderen. Niet jullie ofzo, maar personen in het dagelijkse leven waar ik een verleden mee heb ^_^quote:Op zondag 13 december 2009 17:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gast, kap eens met doen alsof je wat voorstelt
Je hebt echt een minderwaardigheidscomplex
Gast, je stelt niks voor!quote:Op zondag 13 december 2009 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
die krijg ik bijnabijna van hemIK STEL NIKS VOOR
!
Ja, dat verleden is zeker dat jij bij andere jongetjes een stokje in hun kont hebt gestoken of niet?quote:Op zondag 13 december 2009 17:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
actually heb ik een superieuriteitscomplex. Ik voel me beter dan anderen. Niet jullie ofzo, maar personen in het dagelijkse leven waar ik een verleden mee heb ^_^
oke nu stop ik met serieus zijn, tijd voor onserieusheid.
Ik wil dat hij zijn handtekening op mijn piemel tatoeëertquote:Op zondag 13 december 2009 17:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb jij al een gesigneerd shirt?
En ik krijg een idee voor de volgende meet
Nee vriend. Dat is gewoon het zelfde beestje met een andere naamquote:Op zondag 13 december 2009 17:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
actually heb ik een superieuriteitscomplex. Ik voel me beter dan anderen. Niet jullie ofzo, maar personen in het dagelijkse leven waar ik een verleden mee heb ^_^
oke nu stop ik met serieus zijn, tijd voor onserieusheid.
Ikw eet niet wat jij deed toen je 13 was, maar neequote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat verleden is zeker dat jij bij andere jongetjes een stokje in hun kont hebt gestoken of niet?
En dan denk je constant aan 'm tijdens het fappen, wat een oplossingquote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil dat hij zijn handtekening op mijn piemel tatoeëertOp die manier is hij er op elk moment bij in mijn leven
!
Was ons nog niet opgevallen dat je emotioneel instabiel bentquote:Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ikw eet niet wat jij deed toen je 13 was, maar nee
diepzinnig en emotioneel verhaal ena angezien ik emotioneel instabiel ben is dat geen goed idee om te vertellen op een forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |