Hmm dat is niet waarquote:
Wat rijdt jou pappie dan?quote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Paps haalt meestal om de 2/3 jaar een import bak uit Luxemburg of Duitsland van +/- jaar oud met 20k op de teller. Word tijd dat ik mag gaan rijden dr mee
Pa krijgt er nu voor het eerst een, voorheen kochten we gewoon elke 5 jaar ofzo een nieuwe autoquote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn pa krijgt van zijn werk geen leaseauto, hoogstens een leasefiets.
Dodge Charger ouwe!quote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hmm dat is niet waarHeb mensen toch echt wel nice auto's zien posten
Ik vind zoiets echt triest gewoon. Doen alsof ze weet niet wat zijn. Terwijl het eigenlijk omhoog gevallen mongolen zijn die nou echt niet de bakken met geld verdienenquote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Je zou eens een dagje bij mij op school moeten komen kijken. Daar doet men alles voor de buitenwereld
quote:Op zondag 13 december 2009 16:26 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
En toch ben jij een van d'r favo FOK! users he
quote:
Preciesquote:Op zondag 13 december 2009 16:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Meestal valt er ook niet echt wat te snappen
Restec-p!quote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pa krijgt er nu voor het eerst een, voorheen kochten we gewoon elke 5 jaar ofzo een nieuwe autoEn niet gefinancieerd
Op t moment C350. Dr voor 2 verschillende Volvo S60's en daarvoor een E39 5 seriequote:
Dat vind jij mooi. Ik nietquote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hmm dat is niet waarHeb mensen toch echt wel nice auto's zien posten
Dat denken ze allemaalquote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vind zoiets echt triest gewoon. Doen alsof ze weet niet wat zijn. Terwijl het eigenlijk omhoog gevallen mongolen zijn die nou echt niet de bakken met geld verdienen
Hier same. Wanneer je je krom moet leggen voor het kopen van de auto wat je wil, wil je de verkeerde autoquote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pa krijgt er nu voor het eerst een, voorheen kochten we gewoon elke 5 jaar ofzo een nieuwe autoEn niet gefinancieerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Nieuwe model C-klassequote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Op t moment C350. Dr voor 2 verschillende Volvo S60's en daarvoor een E39 5 serie
Waarom de e39 weggedaan?quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Op t moment C350. Dr voor 2 verschillende Volvo S60's en daarvoor een E39 5 serie
quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat denken ze allemaalD'r rijdt een kerel uit m'n klas met een BMW 330i van het laatste model rond
Beweert dat ie 'm zelf gekocht heeft. Hij was eerst van z'n vader
Het moet toch niet gekker worden?
quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]Kevers zijn stoer man! Dat geluid is echt heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
Leuk die wielen, doet denken aan zo'n oude AE86 corollaquote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Renesite het volgende:
Auto van broer:
[ afbeelding ]
Seat Ibiza uit geloof ik 2005
[ afbeelding ]
Mijn hok,
Toyota Corolla uit 1998 1,6! Lelijke kutkleur, maar rijdt als een TREIN
[ afbeelding ]
Van mijn ouders
Ford Mondeo 2005 2,0 liter!
quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]cultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Idd, ik ben straks blij als ik pa's leasebak mag gebruikenquote:Op zondag 13 december 2009 16:37 schreef x3ro het volgende:
[..]Alsof het iets is om je voor te schamen dat je in je pa's auto rijd.
Wel een dikke bak, maar dat wil iedere vrouwquote:
Lomp, traag, en altijd te laat?quote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hok,
Toyota Corolla uit 1998 1,6! Lelijke kutkleur, maar rijdt als een TREIN
Idd geweldige autoquote:Op zondag 13 december 2009 16:37 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Nieuwe model C-klasseIk heb bij die introductie meegeholpen. Superstoer.
Omdat t een 540i was en dat ding klauwen vol geld kosten mbt vage kwalen als krom trekkende schijven enzo en hij gewoon niet meer dan 3 jaar doet met een auto.quote:Op zondag 13 december 2009 16:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom de e39 weggedaan?Die staat beslist in mijn top 5 mooiste auto's óóit gemaakt. Vond het wel kut toen de e60 er kwam
Iddquote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Idd, ik ben straks blij als ik pa's leasebak mag gebruiken
Onbeperkt banden/benzine
Hoezo? Als ik dat toch mooi vind? Ik heb altijd een zwak gehad voor audi's. Ik houd niet van die scheurmonsters als in the fast en the furious enz en een mercedes en bmw bijvoorbeeld vind ik de vorm niet zo mooi als die van een audiquote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Wel een dikke bak, maar dat wil iedere vrouwWees eens origineel.
Ehh, omdat het best meevalt?quote:Op zondag 13 december 2009 16:39 schreef Renesite het volgende:
Waarom zegt niemand dat het een kut wijven kleur isToe nou!
Vind de Q5 veel mooier stiekem.Die Q7 is te groot en log van buitenquote:Op zondag 13 december 2009 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik dat toch mooi vind? Ik heb altijd een zwak gehad voor audi's. Ik houd niet van die scheurmonsters als in the fast en the furious enz en een mercedes en bmw bijvoorbeeld vind ik de vorm niet zo mooi als die van een audi
Hier thuis altijd koop heurquote:
Wat maakt dat nou weer uitquote:
Goed plan.quote:Op zondag 13 december 2009 16:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ok, nu even niet meer over auto's ok
quote:Op zondag 13 december 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
Vanavond broodje warm beenham met mosterdsaus!
Ik heb wel weer zin in shoarmaquote:Op zondag 13 december 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
Heerlijkquote:Op zondag 13 december 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
IK KRIJG ER HONGER VAN. even kijken of we wat lekkers hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |