Hahaquote:Op zondag 13 december 2009 17:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ninja.
Euh. Dvd's uitzoeken voor als ze samen op wintersport zijn.
Kwaliteit ligt dan ook niet.quote:Op zondag 13 december 2009 17:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Kwaliteit ligt niet hoog hier.
quote:Op zondag 13 december 2009 17:19 schreef Renesite het volgende:
* Renesite ziet een verandering! Schieganger basht Kinggone!
quote:
Gers wel.quote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
moet iedereen zich bewijzen op een meet ofzo?
Jawel. Maar ik heb hier nog 150 dvd's liggen ofzo.quote:Op zondag 13 december 2009 17:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Haha, heel snel eh.
Maar hebben ze zelf geen films dan
Heb jij je piemel niet laten zien daar? Comparing dicksizes.quote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Heeft er meer mee te maken dat ik juist geen emoties toon in plaats van te janken in een hoekjequote:Op zondag 13 december 2009 17:19 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wie was er nou instabiel? Jij toch.
Nee, maar het is zo typisch dat als je op een meet komt, en je 3 woorden zegt, om vervolgens in de SC je te gedragen als een held en een Koning Kut Fokker met een grote bek.quote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar lees je dat?quote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Uhu, en de mensen die niet komen, durven gewoon nietquote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Boefjequote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb hier nog 150 dvd's liggen ofzo.
Vroeger allemaal downloaden en gelijk branden.![]()
Love itquote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef mstr het volgende:
Renesite, gooi de popcorn eens hierheen.
Zo heerlijk als ik de voorzet geef en andere gaan op elkaar lopen kankeren
Of wonen 200km verderopquote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, en de mensen die niet komen, durven gewoon niet
Sommige dingen moeten gezegd wordenquote:Op zondag 13 december 2009 17:20 schreef mstr het volgende:
Renesite, gooi de popcorn eens hierheen.
Zo heerlijk als ik de voorzet geef en andere gaan op elkaar lopen kankeren
Je kent me niet eens. Falend figuur.quote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee, maar het is zo typisch dat als je op een meet komt, en je 3 woorden zegt, om vervolgens in de SC je te gedragen als een held en een Koning Kut Fokker met een grote bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |