Hihihihihiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Wat is er mis met dat ''meisje''?
Ze ziet er goed uit, en ze is niet vies van wat marktwerking/corruptie/mensen rechten schendingen. Prima opvolger voor Bush dus.quote:
MILF...!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit, en ze is niet vies van wat marktwerking/corruptie/mensen rechten schendingen. Prima opvolger voor Bush dus.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Een vrouw met een IQ van een demente golden retriever, en dat moet leider van de vrije wereld worden, nou, dat lijkt me een goed idee....
NOT
Ik hoop alleen in jouw droom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
The only hero!
2012 is zij de president van de US![]()
Waarom?quote:
Zou mooi zijn, dan zakt dat pleurisland eindelijk volledig in elkanderquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
The only hero!
Ik heb een rode trui met een klassieke gele hamer en sikkel erop, helaas doe ik deze alleen maar thuis aan omdat ik anders voor communist wordt uitgemaakt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:59 schreef RitseB het volgende:
Ik heb een Thee-shirt met hamer en sikkel, omdat het kan.
als je dat draagt ben je dat ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 03:02 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik heb een rode trui met een klassieke gele hamer en sikkel erop, helaas doe ik deze alleen maar thuis aan omdat ik anders voor communist wordt uitgemaakt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 04:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je dat draagt ben je dat ook
quote:
Alsof het communisme slecht is? Dat Amerika dat vindt hoeft niet te zeggen dat het zo isquote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef Personan het volgende:
Waarom zijn dit ook altijd geschiedenis leken die niet eens weten wie deze man was en dat gewoon een communist was. Ik ga toch ook niet met een shirt lopen met daarop Mao Zhedong?![]()
En dan zijn er ook nog shirtdragers die zeggen dat het een held is maar waarom weten ze niet![]()
Als je zo'n shirt draagt dan ben je tegen het kapitalisme en dan moet je opdonderen uit Nederland
Lees je eens in in de track record van het communisme zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:54 schreef MYV het volgende:
[..]
Alsof het communisme slecht is? Dat Amerika dat vindt hoeft niet te zeggen dat het zo is
Tina Fey zou een veel betere president zijn.quote:
Deze is oneindig veel beterquote:Op zondag 11 juli 2010 11:50 schreef Mirel het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Voor m'n verjaardag kreeg ik een keer van m'n oom, tante, neef en nichtje (gezamenlijk) een Che Guevara kussentje voor in de auto. Ze dachten dat ik als iemand die geschiedenis interessant vindt, dat zou waarderen. Ding ligt nu gewoon in de garage
Oh mijn God....dat mens is wel zo domquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
The only hero!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |