het is juist goed dat je het hier post.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:37 schreef loekiedepoekie het volgende:
Ben benieuwd hoe jullie denken een dakplaat weg te kunnen halen zonder dat ik het dak hoef te slopen????
maar goed.
Ik denk zelf dat ik misschien hier niet had moeten posten.. Het maakt mijn zorg een stuk groter, terwijl ik voor mijzelf weet, dat de oplossing toch ligt in het (bij beter weer) nabehandelen van de plaat. Hoewel ik begrijp dat de reacties goed bedoelt zijn, en moeten zorgen voor goede tips en niet voor pruts werk, geloof ik in dit geval niet in de rigoreuze aanpak. Da station ken ik al, en ben ik gepasseert. (boktor, verzakingen etc.) Ik denk dus, eigenwijs als ik ben, aan toch maar aan schuren, anti-schimmel middel en lakken.
Zit nix anders op. in elkgeval bedankt allemaal!
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef densmee het volgende:
[..]
het is juist goed dat je het hier post.
en het verwijderen van die ene plaat hoeft niet een hele grote klus te zijn als je de pannen een halve meter rond de plaat allemaal weg haal, en dan de folie zo klein mogelijk open snijden,
plaat er uit halen, nieuwe plaat aan alle kanten verven terug monteren panlatten erop folie terug.
folie kopen met een halve meter overlap alle zijden en goed verlijmen
Nou dat verklaart al een hele hoop.quote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef loekiedepoekie het volgende:
Ook 'grappig' dat die spikkels wel zitten op de gruwelijk dure '-berken'multiplex 12 laags zwaar geperst met extra lekkers- en niet op de cheapy bouwmarkt 18mm 6 laags underlayment...
quote:Door de lage duurzaamheid is Berken niet goed geschikt voor toepassingen op plaatsen waar het nat kan worden, het zou dan snel kunnen verblauwen door een schimmelaantasting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop