Wat doen ze in Nederland als je 5 keer zakt voor je rijbewijs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die auto's nice vindenquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat doen ze in Nederland als je 5 keer zakt voor je rijbewijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
Daar ging het toch niet om?quote:Op zondag 13 december 2009 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
hoe groter en zwaarder en luxer je auto is hoe minder schade die bestuurder zal hebben. Maar het gaat juist om de auto waar je vol bovenop knalt met je dikke BMW. Doe je dat met 120 dan is er toch echt minder schade dan wanneer je dat met 140 doet.
Ja.quote:Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oh
Ja. kan ik weer naar beneden rennen!
Ben zo terugquote:Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oh
Ja. kan ik weer naar beneden rennen!
Met 120 overleef je het niet, maar met 140 nog minderquote:Op zondag 13 december 2009 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
hoe groter en zwaarder en luxer je auto is hoe minder schade die bestuurder zal hebben. Maar het gaat juist om de auto waar je vol bovenop knalt met je dikke BMW. Doe je dat met 120 dan is er toch echt minder schade dan wanneer je dat met 140 doet.
Nopequote:
Mja, het lijkt wel of mannen meer een deathwish hebben dan vrouwenquote:Op zondag 13 december 2009 @ 15:02 schreef Pinkerton het volgende:
Dit lijkt eigenlijk best wel een standaard mannen vs vrouwen (en Fiets) discussie
Mannen lachen om gevaarquote:Op zondag 13 december 2009 15:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, het lijkt wel of mannen meer een deathwish hebben dan vrouwen
Het gaat er om dat wanneer je harder gaat rijden, het risico ook evenredig toeneemt.quote:
We hadden het over de remweg.quote:Op zondag 13 december 2009 15:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat er om dat wanneer je harder gaat rijden, het risico ook evenredig toeneemt.
Ok, andere manier van uitleggen. Is het zo lastig te begrijpen dat je met bepaalde auto's veel veiliger en verantwoorder hard kan rijden dan anderen. Om te beginnen hebben die dingen van tegenwoordig esp en allemaal andere ik hou je op de weg troep. Tevens staan de snelle auto's ook sneller stil en hebben ze een onderstel wat gemaakt is op het vermogen en de snelheid die ze kunnen bereiken.quote:Op zondag 13 december 2009 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Netjes rijden ten alle tijden of geanticipeerd rijden?quote:Op zondag 13 december 2009 15:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat is de stelling?
Ik wil ook een mening hebben.
Wow, dan ben ik dus wel verstandigquote:Op zondag 13 december 2009 15:02 schreef Pinkerton het volgende:
Dit lijkt eigenlijk best wel een standaard mannen vs vrouwen (en Fiets) discussie
Maar ze classificeren je noch als man noch als vrouwquote:Op zondag 13 december 2009 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wow, dan ben ik dus wel verstandig
quote:Op zondag 13 december 2009 15:06 schreef Tijgertje. het volgende:
Gewoon je eigen rijstijl hebben.
Klaar.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar ze classificeren je noch als man noch als vrouw
Gewoon opletten met wat je aan het doen bent en niet een cd gaan omwisselen ofzo, daardoor gebeuren de meeste ongelukken.quote:Op zondag 13 december 2009 15:06 schreef Tijgertje. het volgende:
Gewoon je eigen rijstijl hebben.
Klaar.
En toch doe ik dat altijdquote:Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Gewoon opletten met wat je aan het doen bent en niet een cd gaan omwisselen ofzo, daardoor gebeuren de meeste ongelukken.
Ik niet.quote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 handen aan het stuur!
Dat dan weer niet, een op de pook ofzo.quote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 handen aan het stuur!
quote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef Jotcha het volgende:
2 maanden jonger doen ze niet moeilijk over he?
quote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef Jotcha het volgende:
Nee, wanneer had ik dat moeten doen.quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je je rijbewijs nou al opgehaald?
Maak je niet zo druk man, dat roggelen we wel met die anabolenaap aan de deurquote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef Jotcha het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, dat roggelen we wel met die anabolenaap aan de deur
Nog steeds niet?quote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, wanneer had ik dat moeten doen.
Ik ga deze week wel.
Misschien morgenavond.Dan kan mn pa me brengen.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee, wanneer had ik dat moeten doen.
Ik ga deze week wel.
Misschien morgenavond.Dan kan mn pa me brengen.
Ik stond zelfs al 2 dagen eerder voor de deur, en hij was al klaar ookquote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Je verwacht toch dat mensen dat ding willen zodra ze het halen
Precies, dat soort dingen verwacht je dan dat mensen doen!quote:Op zondag 13 december 2009 15:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik stond zelfs al 2 dagen eerder voor de deur, en hij was al klaar ook
Niet mensen die hem bijna 2 weken laten liggenquote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Precies, dat soort dingen verwacht je dan dat mensen doen!
Ja, ik dus niet.quote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Je verwacht toch dat mensen dat ding willen zodra ze het halen
quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet mensen die hem bijna 2 weken laten liggen
Je bent gewoon .. ehr.. "anders"quote:
Maar jij wilt ook eerst met je pa rijden, de meeste zijn juist blij dat er niemand meer mee hoeft te rijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |