Dit. De NS is lief.quote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Piles het volgende:
Werkzaamheden en storingen = Prorail, niet NS
Leer het nou eens
quote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Piles het volgende:
Leer het nou eens
Even bij het loket een 'geld-terug-bij-vertraging-formuliertje' halen en dan hoef je alleen nog maar te klagen over een verprutste dag.quote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef Ringo het volgende:
Kortom, klacht: verprutst treinkaartje, verprutste dag. NS moet dood.
Dat zou wat zijn hè. Dat je gaat eten in een restaurant, rotte vis krijgt opgediend en je met je klacht niet bij de ober terecht kan: Nee meneer, de keuken is ons pakkie-an niet. Daar trapt toch niemand in?quote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Piles het volgende:
Leer het nou eens
Ja, maak je leven spannend.quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat dacht je van vantevoren even op ns.nl kijken of er werkzaamheden zijn?
Jajajaja.quote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Natalie het volgende:
Oeh, zie ik je daar terugkrabbelen?
Zie je namelijk duidelijk wél klagen over die omleiding nav geplande werkzaamheden
Gelul.quote:
Op Den Haag CS wist je nog niks van de stroomstoring en was je al kwaad.quote:Op Den Haag CS begon het al. Vanwege geplande werkzaamheden is er geen treinverkeer mogelijk tussen Den Haag en Rotterdam. Reizigers in de richting Eindhoven kunnen omrijden via Utrecht.
Gdvrdgdvr. Hoeveel "geplande werkzaamheden" kan één traject hebben? Hoe hard werken die verdammte spoorslaven eigenlijk?
Hallo met Martin Bosui, ik wilde bellen of u geïnteresseerd bent in de Vinketering?quote:
En bovenleidingen laat ontploffen? Gewoon, omdat het kan?quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef pl4kkie het volgende:
Iedere pauper weet toch wel als je zo lang met de trein reist prorail in het weekend werkzaamheden uitvoert aan het spoor
Ze moeten toch ergens werk vandaan halen in deze tijden van deeltijd WW aanvragen en crisisquote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
En bovenleidingen laat ontploffen? Gewoon, omdat het kan?
De NS kan ook gewoon informatie geven aan de reiziiger, goede bvquote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef pl4kkie het volgende:
Iedere pauper weet toch wel als je zo lang met de trein reist prorail in het weekend werkzaamheden uitvoert aan het spoor
Daar ging het al mis, waarom zou je trots zijn dat je met de trein reist? Dat begrijp ik even niet.quote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef Ringo het volgende:
Ja, TS gaat met de trein. And he's focking proud of it.
Ik ben er trots op dat ik geen auto bezit.quote:Op zondag 13 december 2009 15:59 schreef OeJ het volgende:
[..]
Daar ging het al mis, waarom zou je trots zijn dat je met de trein reist? Dat begrijp ik even niet.
't Is meer alsof je de postbode aanspreekt als de pizza te laat wordt bezorgd.quote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn hè. Dat je gaat eten in een restaurant, rotte vis krijgt opgediend en je met je klacht niet bij de ober terecht kan: Nee meneer, de keuken is ons pakkie-an niet. Daar trapt toch niemand in?
Alsof jij niet de 1e bent die gaat zeiken op Rijkswaterstaat als de weg open ligt en jij moet omrijdenquote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Is meer alsof je de postbode aanspreekt als de pizza te laat wordt bezorgd.
Ah natuurlijk. De echte Gouden Graal.quote:Op zondag 13 december 2009 17:03 schreef Tijn het volgende:
Pak gewoon de auto. Ben je in anderhalf uur waar je wezen moet, in plaats van op het station in de stad waar het museum staat.
Las het ook, die had bij zijn eerste snelle rit al meteen vertraging.quote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef Yreal het volgende:
Als deze klacht nou over de thaly's ging
Over de wat?quote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef Yreal het volgende:
Als deze klacht nou over de thaly's ging
Zeker. Als Ringo met de auto was gegaan, was 'ie gewoon op tijd in het museum geweest en was z'n dag niet verziekt.quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. De echte Gouden Graal.
Ik heb alleen geen auto. En als alles goed gaat, vind ik de trein een heel aangenaam vervoersmiddel.quote:Op zondag 13 december 2009 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker. Als Ringo met de auto was gegaan, was 'ie gewoon op tijd in het museum geweest en was z'n dag niet verziekt.
Ja en als Eindhoven naast Den Haag had gelegen, had je met de fiets gekund.quote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
En als alles goed gaat, vind ik de trein een heel aangenaam vervoersmiddel.
Ik loop liever.quote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja en als Eindhoven naast Den Haag had gelegen, had je met de fiets gekund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |