Uh uh..quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef jongegast het volgende:
Onlangs heeft een vriend van mij (niet mij dus)
Er staat inquiry by Paypalquote:Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef Flurry het volgende:
een chargeback via paypal? kan dat dan?
Dat betekent volgens mij alleen dat Paypal de transactie aan het onderzoeken is. Of dit komt omdat die gast zegt niks ontvangen te hebben of omdat Blizzard dit niet leuk vind kan ik je niet zeggen. Daar heeft die vriend van je vast wel mail over gekregen. Kwestie van lezen en doen wat erin staatquote:Op zondag 13 december 2009 14:08 schreef jongegast het volgende:
[..]
Er staat inquiry by Paypal
En de account is nu negatief en limited
Wat doet hij met jouw geld? Het ging toch niet om jou?quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef jongegast het volgende:
hoe kan hij mijn geld terugkrijgen van Paypal?
Hij heeft dus nog niets verstuurd? Wat zeur je nou dan?quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef jongegast het volgende:
Onlangs heeft een vriend van mij (niet mij dus) WOW goud verkocht via Paypal. De gast die dit kocht heeft een chargeback gedaan, maar pas na een week. Aangezien de item dus niet verstuurd is via post, hoe kan hij mijn geld terugkrijgen van Paypal? Het is ongeveer ¤20.
WOW is beste spel ter wereld. Ik speel het minstens 4 uur per dag.quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hij heeft dus nog niets verstuurd? Wat zeur je nou dan?Wat is een WOW uberhaupt...
En omdat het viruteel is heb je dus geen poot om op te staan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
WOW is beste spel ter wereld. Ik speel het minstens 4 uur per dag.
Het goud is al gestuurd, maar niet via post. Het is namelijk virtueel. het is geen gebakken lucht, want anders zouden mensen het niet kopen!
quote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
Het goud is al gestuurd, maar niet via post. Het is namelijk virtueel. het is geen gebakken lucht, want anders zouden mensen het niet kopen!
Na deze post kan ik alleen maar zeggen dat ik het ontzettend kan waarderen dat jij (of je denkbeeldige vriendje) bent opgelicht.quote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
Hij is nog veel te jong om bier te kopen, moet ie weer een ander z'n geld toevertrouwen in de hoop dat het wel goed komt.quote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef Multivitamine het volgende:
WoW, gouden (levenloze) tijden, zelfs een keer mijn toenmalige vriendin genegeerd toen ze langskwam..![]()
Maare, naar die 20 euro kun je fluiten TS.. Stop met spelen en geniet van het leven.. Van 20 euro koop je bijna twee kratjes bier man. Of een fles wiskhy...
En hiermee weten we meteen dat die "vriend" gewoon TS zelf was en dat hij het verdiende om opgelicht te worden.quote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
Over door de mand vallen gesprokenquote:Op zondag 13 december 2009 18:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En hiermee weten we meteen dat die "vriend" gewoon TS zelf was en dat hij het verdiende om opgelicht te worden.
quote:hoe kan hij mijn geld terugkrijgen van Paypal?
quote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |