Welke mongool verzint dit bij SBS 6?quote:De makers van Popstars denken dat er met de huidige editie van de SBS-show televisiegeschiedenis wordt geschreven. De voice-over van het programma is iedere week laaiend enthousiast over de talentenjacht. “Heel Nederland staat volledig op z’n kop. Miljoenen mensen zitten aan de buis gekluisterd. Iedereen kijkt uit naar hét moment van de week“, liet de stem van Popstars deze week weten. “De nummer één vrijdagavond- show zorgt elke week voor historische televisiemomenten.“
Volgens SBS 6 kijkt heel Nederland niet alleen op vrijdag naar Popstars, maar is ook de zaterdaguitzending razend populair. “Het hele weekend staat in het teken van de spannendste zoektocht naar toptalent van Nederlandse bodem. Ook de spectaculaire zaterdagavondshow is vaste prik in de Nederlandse huiskamers.”
De zoektocht naar ‘de popsensatie van Nederland’ was volgens de voice-over van Popstars deze week spannender dan het programma in haar hele bestaan is geweest. “Dit wordt de spannendste Popstars tot nu toe. U bent getuige van dit unieke moment. Vanavond schrijft Popstars opnieuw televisiegeschiedenis.”
De Popstars-jury blijkt soms mild in haar oordeel. Hoewel kandidaat Joshua volgens jurylid Henkjan Smits vrijdag een aantal keer vals zong, kreeg hij toch twee achten en een negen. “Als je cijfers geeft, moet je op de valse noten letten“, verklaarde Smits.
SBS 6 noemt het commentaar van de ’strengste jury van Nederland’ ’snoeihard’. “De emoties lopen hoog op en de jury is bikkelhard.”
Één van de redenen waarom SBS een langzame pijnlijke marteldood verdient.quote:“Heel Nederland staat volledig op z’n kop. Miljoenen mensen zitten aan de buis gekluisterd. Iedereen kijkt uit naar hét moment van de week!"
Bij Domino Day hebben ze daar inderdaad ook wel een handje vanquote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef Ericjuh het volgende:
Doet sbs6 wel vaker. Erger me d'r inderdaad dood aan:
"De film die je gezien moet hebben"
"Heel nederland is aan de buis gekluisterd"
"er wordt nu al legendarisch over gepraat"
en dan zo'n senstatiemuziek en dan laten ze één of andere vage film zien waar ik nog nooit van gehoord heb.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Welke mongool verzint dit bij SBS 6?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:44 schreef Bowlingbal het volgende:
'Als je niet naar Popstars kijkt, kun je morgen op je werk niet meepraten en ben je een sociaal verstotene!'
Exact, wat een idiote zin.quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Één van de redenen waarom SBS een langzame pijnlijke marteldood verdient.
Toen het record was gebroken ben ik met al mn maten stomdronken door de stad gaan lopen, de fontein in gesprongen met mn oranje kleding.quote:Op zondag 13 december 2009 12:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij Domino Day hebben ze daar inderdaad ook wel een handje van
quote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Televisiegeschiedenis? Man, ze schrijven intergalactische geschiedenis!
Over 3000 jaar zal kapitein Spock het er nog over hebben in zijn Juggernaut Starship.
'De aarde, wat een mooie plek was dat, met zijn wereldwonderen en Popstars op SBS6.'
Ah, we hebben een kenner!quote:Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef OpperTokkie het volgende:
Patricia Paay kijkt eerst naar beneden naar de piemel van deze jonge voor Paay hapklare brokken alvorens ze de punten verdeeld...:')
Het gespreksonderwerp voor maandag op het werk. Dit mag je niet missen, de spannendste aflevering van Emmy winnaar Peter R. de Vries. Heel Nederland kijkt er al maanden naar uit hoe Peter de grootste zaak uit de geschiedenis oplost. Exclusief bij SBS 6, u mag geen seconde missen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:50 schreef Rookert het volgende:
Vanavond weer los met Peter en Koos Spee!
Nu al het meest besproken programma voor 2010!quote:Op zondag 13 december 2009 12:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het gespreksonderwerp voor maandag op het werk. Dit mag je niet missen, de spannendste aflevering van Emmy winnaar Peter R. de Vries. Heel Nederland kijkt er al maanden naar uit hoe Peter de grootste zaak uit de geschiedenis oplost. Exclusief bij SBS 6, u mag geen seconde missen.
En wie mag Nikki dan wel niet zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 12:55 schreef klaasdj het volgende:
Popstars? Is dat met Nikki ofzo?
Is dat die van Popstars?quote:Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En wie mag Nikki dan wel niet zijn?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En wie mag Nikki dan wel niet zijn?
Neen mijn echtgenote kijkt en ik vang het commentaar opquote:
Dat heb ik met Grey's Anatomyquote:Op zondag 13 december 2009 13:02 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Neen mijn echtgenote kijkt en ik vang het commentaar op
Hier een gevalletje Midsummer Murders en Murder She Wrote met me moeder...quote:Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heb ik met Grey's AnatomyNaja, dan geeft zij dus het commentaar
Grappig, dat zeggen ze nou altijdquote:“Heel Nederland staat volledig op z’n kop. Miljoenen mensen zitten aan de buis gekluisterd. Iedereen kijkt uit naar hét moment van de week“, liet de stem van Popstars deze week weten. “De nummer één vrijdagavond- show zorgt elke week voor historische televisiemomenten.“
Goede series (ncis o.a.)quote:Op zondag 13 december 2009 13:18 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Grappig, dat zeggen ze nou altijd.
Dat die zender nog bestaansrecht geniet, is mij een compleet raadsel.
Goede seriesquote:
Zo lang ze op nederlandse tv die rotzooi niet in volgorde uitbrengen kijk ik het ook niet(series heb ik het dan over). Op internet is het altijd sneller beschikbaar en altijd in de volgorden en wanneer je wilt.quote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Goede series
Die trekken juist de minste kijkers. Kansloze shit als Hole in te Wall, Popstars, Peter R. etc. trekt veel meer kijkers. Blijkbaar zitten er veel mensen te wachten op de idiotisering van de samenleving.
Klopt, het gros van Nederland is echt kankerdom. Ohja, en als je dit leest en je kijkt ook hiernaar of naar idols, boer zoekt vrouw, x factor, sterren dansen/schaatsen/neuken, of van die andere KANKERtv, dan vind ik jou ook een inferieur persoon die klappen moet krijgen vanwege het feit dat je hersens ontbreken.quote:Op zondag 13 december 2009 18:52 schreef Modus het volgende:
Zolang er hele volksstammen naar kijken (en dat zijn lang niet alleen de echte tokkies) gaan ze dit soort programmabeleid natuurlijk niet wijzigen.
Ik vraag me alleen af wat de diepere bedoeling is van dit soort aankondigingen. Op Nederland 1 en RTL4 doen ze dit niet, maar halen programma's als Boer zoekt vrouw en Ushi ook miljoenen kijkers. Volgens mij is het gewoon een langzame hersenspoeling.quote:Op zondag 13 december 2009 18:52 schreef Modus het volgende:
Zolang er hele volksstammen naar kijken (en dat zijn lang niet alleen de echte tokkies) gaan ze dit soort programmabeleid natuurlijk niet wijzigen.
Niet spotten met de illuminati, wij weten waar je woontquote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef Bowlingbal het volgende:
Het is wachten op 'Zelfs de Reptilians kijken naar popstars!'
Jij maakt zelf anders ook geen intelligente indruk, ik hoop dat je je daar van bewust bent...quote:Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, het gros van Nederland is echt kankerdom. Ohja, en als je dit leest en je kijkt ook hiernaar of naar idols, boer zoekt vrouw, x factor, sterren dansen/schaatsen/neuken, of van die andere KANKERtv, dan vind ik jou ook een inferieur persoon die klappen moet krijgen vanwege het feit dat je hersens ontbreken.
Nou, ook veel mensen die je niet meteen als kankerdom zou omschrijven kijken er dus naar. Ik weet ook niet waarom maar het is wel zo.quote:Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef RickoKun het volgende:
Klopt, het gros van Nederland is echt kankerdom. Ohja, en als je dit leest en je kijkt ook hiernaar of naar idols, boer zoekt vrouw, x factor, sterren dansen/schaatsen/neuken, of van die andere KANKERtv, dan vind ik jou ook een inferieur persoon die klappen moet krijgen vanwege het feit dat je hersens ontbreken.
na mijn mening is het heel simpel. Mensen willen naast de dagelijkse stress afleiding. Juist die series geven de afleiding zonder veel na te hoeven denken.quote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou, ook veel mensen die je niet meteen als kankerdom zou omschrijven kijken er dus naar. Ik weet ook niet waarom maar het is wel zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |