Zo zijn wijquote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Sorry dames, maar ik verwacht hier geen gerammel. Maar ook geen getriangel.![]()
En voor de rest: Ik was bijna vergeten wat voor ransbakken hier posten. Maar gelukkig zijn jullie zo aardig om me daar af en toe aan te herinneren.![]()
![]()
quote:
Dan weet je nog niet hoe het voeltquote:Op zondag 13 december 2009 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou die homo die linkjes even e-mailen. Zodat 'ie het echt snapt.
Absorberen mn holquote:Op zondag 13 december 2009 20:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Goedkope variant, zonder speciale absorberend laagje
Tuurlijk wil ik dat. Ik ben en blijf de knuffelpauper.quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zo zijn wij
Maar wil je dan wel met de pet rond?
Jij denkt dat vrouwen echt zo blij zijn als in de reclames als ze ongesteld zijn, omdat ze een absorberend laagje hebben?quote:Op zondag 13 december 2009 20:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Goedkope variant, zonder speciale absorberend laagje
Dat is wel heel fijn danquote:Op zondag 13 december 2009 20:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Tuurlijk wil ik dat. Ik ben en blijf de knuffelpauper.
Mannenquote:Op zondag 13 december 2009 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen echt zo blij zijn als in de reclames als ze ongesteld zijn, omdat ze een absorberend laagje hebben?
Die reclames worden ook bedacht door mannen. Net als BH'squote:
Weet alleen dat ik het groene pakje moet hebben, als ik boodschappen doe voor zus liefquote:Op zondag 13 december 2009 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen echt zo blij zijn als in de reclames als ze ongesteld zijn, omdat ze een absorberend laagje hebben?
Ik loop altijd over van blijheid als ik ongesteld ben ja, voel me uebersexyquote:
ik heb de paarse.quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
Weet alleen dat ik het groene pakje moet hebben, als ik boodschappen doe voor zus lief
Het groene pakje. En dat is?quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
Weet alleen dat ik het groene pakje moet hebben, als ik boodschappen doe voor zus lief
*geeft honkbalknuppel aanquote:
Alleen de allerlaatste nachtquote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Maar jullie gebruiken toch zeker geen maandverband he? Dat vind ik wel echt zoooooooooooo vreselijk ranzig
ja, laten we ze wel even merken hoe het voelt om te bloedenquote:
Huisgenotes die maandverband gebruiken zijn ook ranzig.quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Maar jullie gebruiken toch zeker geen maandverband he? Dat vind ik wel echt zoooooooooooo vreselijk ranzig
Weet ik het? Is al erg genoeg als het zover is, sommig vrouwen hebben erg veel last van o.a maag enz..quote:
Ik lek 's nachts liever dan dat ik maandverband gebruikquote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Alleen de allerlaatste nachtVerder echt alleen maar tampons (tenzij ik een blaasontsteking heb, dan graaaag maandverband)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |