Neuh, dat viel wel mee. Zie m'n post onder jouw postquote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Soms ook darm probleempjes? het is een heel chemisch gebeuren, kan zomaar zijn dat een andere pil wel beter werkt
Die had ik voor ik aan de pil ging ook en nu nog steeds. Alsof de boel even NU NU NU geleegd moet worden voor de sluizen opengaan.quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Soms ook darm probleempjes? het is een heel chemisch gebeuren, kan zomaar zijn dat een andere pil wel beter werkt
Pijn in de onderrug die uitstraalt naar de bovenbenen, koppijn, enorme krampen, bloedchagrijnig, duf als een konijn...quote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef nectarientje het volgende:
Daar heb ik nou echt nooit last van gehad.. hoodfpijn en wat krampen is mijn worst case scenario.
Voor een chocolade liefhebber niet al te best, volg je ook een speciaal dieet dan?quote:Op zondag 13 december 2009 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik voor ik aan de pil ging ook en nu nog steeds. Alsof de boel even NU NU NU geleegd moet worden voor de sluizen opengaan.
Las het netquote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuh, dat viel wel mee. Zie m'n post onder jouw post
Geen pijn in je rug? Zo'n zeurende pijn alsof je te lang op je rug heb gezeten. Als zoiets al kanquote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef nectarientje het volgende:
Daar heb ik nou echt nooit last van gehad.. hoodfpijn en wat krampen is mijn worst case scenario.
Die foto bij dat artikel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef MissMSX het volgende:
"Het is een sensatie"
Ik word zo verdrietig van dit soort nieuws. 40 jaar geleden gebeurde dit al in Japan
Owh ja, pijn in je bovenbenen. Checkquote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pijn in de onderrug die uitstraalt naar de bovenbenen, koppijn, enorme krampen, bloedchagrijnig, duf als een konijn...
Yay voor de pil
Dolle pretquote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pijn in de onderrug die uitstraalt naar de bovenbenen, koppijn, enorme krampen, bloedchagrijnig, duf als een konijn...
Yay voor de pil
Nee, al zou ik wel op dieet moeten gaanquote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voor een chocolade liefhebber niet al te best, volg je ook een speciaal dieet dan?
[..]
Las het netword je ook niet vrolijk van
Nee, en Air ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voor een chocolade liefhebber niet al te best, volg je ook een speciaal dieet dan?
[..]
Las het netword je ook niet vrolijk van
Nooit last van gehad, ook niet in mijn prepiltijdperkquote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Geen pijn in je rug? Zo'n zeurende pijn alsof je te lang op je rug heb gezeten. Als zoiets al kan
Ik ben iig helemaal klaar met die pil. was blij toen-ie de deur uit ging
wCLz.quote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yay voor de pil
Jij loeder. Heks. Op de brandstapel zal je!!!quote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
Ik heb sinds de pil alleen beetje buikkramp.
Dus een happy period kan toch?quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij loeder. Heks. Op de brandstapel zal je!!!
Dat wens ik echt alle vrouwen toe. Ben ook oprecht blij voor jou dat je zo weinig last hebt
quote:
Nee, dat is ook eigenlijk wel meer gewoon standaard voor ongesteldheid. Los van de pilquote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, ook niet in mijn prepiltijdperk
Zie PMquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
Wat gebruik je nu voor anticonceptie dan MissMSX?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |