Dat is waar, lekker je eigen scheetgeur onder de dekens opsnuiven. Maar bierscheten zijn echt zuur man.quote:Op zondag 13 december 2009 04:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het altijd wel lekker om scheetjes te laten.
de geur heeft iets vertrouwelijks en huiselijks.
ik heb daar nooit last van.quote:Op zondag 13 december 2009 04:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is waar, lekker je eigen scheetgeur onder de dekens opsnuiven. Maar bierscheten zijn echt zuur man.
Maar jij kan ook geen bier drinken omdat je mat in de weg staat.quote:Op zondag 13 december 2009 04:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb daar nooit last van.
ik kom binnen in een kroeg en ze gooien mij bier aan omdat mijn mat respect afdwingt.quote:Op zondag 13 december 2009 04:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar jij kan ook geen bier drinken omdat je mat in de weg staat.
Ik weet er alles van. Ik heb ooit een geblondeerde mat gehad.quote:Op zondag 13 december 2009 04:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik kom binnen in een kroeg en ze gooien mij bier aan omdat mijn mat respect afdwingt.
de glanzende trots van de mat moet je niet ondermijnen, dat komt je nog een keer duur te staan.
whehe, wat een baas.quote:Op zondag 13 december 2009 04:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Ik heb ooit een geblondeerde mat gehad.
Slaap lekker matmaat.quote:Op zondag 13 december 2009 04:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
whehe, wat een baas.![]()
ik ben welterusten.
welterusten.
Dit klinkt best herkenbaarquote:Op zondag 13 december 2009 04:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is waar, lekker je eigen scheetgeur onder de dekens opsnuiven. Maar bierscheten zijn echt zuur man.
*Onthoud.quote:Op zondag 13 december 2009 07:07 schreef maartena het volgende:
Probeer dit:
Chili. (met bruine bonen)
Bier. (bij voorkeur donkere bieren)
Drop. (een stuk of 20 dan wel)
Daarmee kun je een heel dorp vergiftigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |