Juist, dat zal 't zijnquote:Op zondag 13 december 2009 03:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TS' Engels is zo slecht, dat ze dacht dat hij Duits sprak.
En ze sprak dus geen Duits.
Zo.
quote:
NEIN.quote:Op zondag 13 december 2009 03:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zoiets heet stage, ik zit hier al een aantal maandenMag ik dan ff op FOK! zitten
?
Als je meer drinkt wordt 't minder ergquote:Op zondag 13 december 2009 03:35 schreef Promo_Guy het volgende:
Ik had ook een drama, leuk koppie maar ontzettend dik :/
Dat werd em dus echt niet.
Maltaquote:Op zondag 13 december 2009 03:31 schreef Elmostyle het volgende:
Boh Fokkers,
Vanavond is Elmo weer uitgeweest in het mooie Paceville(TS zit op Malta EINZ), en zag daar een enorm leuke meid staan in een relaxte club genaamd Kyote. Dus Elmo stapt hier uiteraard direct op af met een kekke vodka-7up in z'n handen, TS begint een gesprekje.
Blijkt die kut geen engels te sprekenZonde
![]()
Klacht: Lekkere chick die geen Engels spreekt
Dan ga je de taal leren van het land waar je inzit lambalquote:Op zondag 13 december 2009 03:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Enige spaans wat ik spreek is 'Dos cerveza', daarmee ga ik vast geen chick mee versieren.
Het lukte Dexter, om de wereld te veranderen met alleen:quote:Op zondag 13 december 2009 03:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Enige spaans wat ik spreek is 'Dos cerveza', daarmee ga ik vast geen chick mee versieren.
In Malta spreken ze voornamelijk gewoon Engels, is namelijk een tweetalig eiland. Maar blijkbaar was ze dus niet van Malta afkomstig.quote:Op zondag 13 december 2009 03:38 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Dan ga je de taal leren van het land waar je inzit lambal
Goed punt, ga ik onthoudenquote:Op zondag 13 december 2009 03:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het lukte Dexter, om de wereld te veranderen met alleen:
Omelette du Fromage
och heden, een 2-talig land kijk nou!quote:Op zondag 13 december 2009 03:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
In Malta spreken ze voornamelijk gewoon Engels, is namelijk een tweetalig eiland. Maar blijkbaar was ze dus niet van Malta afkomstig.
[..]
Goed punt, ga ik onthouden![]()
Niet iedere Nederlander spreekt boerenengels zoals jouquote:Op zondag 13 december 2009 03:39 schreef klabbakus het volgende:
[..]
och heden, een 2-talig land kijk nou!
Hollanders die denken dat ze de hele wereld over kunnen met hun boerenengels
yeah right, dat slaat helemaal nergens op wat je nu zegt, zelfs je nederlands is boers zo tezienquote:Op zondag 13 december 2009 03:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Niet iedere Nederlander spreekt boerenengels zoals jou
Jij bent dus nog nog nooit op Malta geweestquote:Op zondag 13 december 2009 03:43 schreef klabbakus het volgende:
[..]
yeah right,
jongen jij denkt even een chick te scoren/neuken daar, wil je echt een lady uit het buitenland aan de haak slaan moet je echt wel hun taal leren, maar daar kom je ooit nog wel achter gezien je topicje
ach en wee, de intellectueel van die apenrots aan het woord hoorquote:Op zondag 13 december 2009 03:44 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jij bent dus nog nog nooit op Malta geweestPraat niet over zaken waar je geen verstand van hebt.
Welk puntquote:Op zondag 13 december 2009 03:47 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ach en wee, de intellectueel van die apenrots aan het woord hoor
wat zit je nou te trollen man, je hebt niet eens een punt.
Gozerquote:Op zondag 13 december 2009 03:53 schreef klabbakus het volgende:
ja je d8 ff makkelijk te scoren, maar zo werkt dat dus niet mocht je een relatie willen, ff neuken/scoren misschien wel, maar ik snap dat wel in jouw belevingswereldje
Je noemt jezelf Elmo
Je gaat naar een Spaanstalig land terwijl je nauwelijks 2 bier kan bestellen
Je doet huillie dat een meid je daar niet begrijpt
Je gaat er een topic over openen op Fok
Je gaat anderen belachelijk maken terwijl je zelf geen benul hebt
Over een aantal jaar als je jezelf hier terugleest en wat wijzer bent van deze wereld zit je jezelf dood te schamen dat je het hier zelfs durft neer te plempen.
Hmmquote:Op zondag 13 december 2009 03:54 schreef remlof het volgende:
Dan zoen je haar toch gewoon meteen op haar mond?
Die 'dos cerveza' was een reactie op "Gewoon spaans dude!", zijn reactie was volgensmij bedoeld als dat die chick spaans was, gewoon een onzinnige reactie zoals er meerdere op FOK! terug te vinden zijn. Dat jij daar veel te serieus op ingaat en de simpele reactie met 'Dos cerveza' niet begrijpt kan ik niet aan doen.quote:Op zondag 13 december 2009 03:58 schreef klabbakus het volgende:
jij komt aan met je 'Dos cerveza' en denkt dat je in een spaanstalig land bent en begint te trollen en te kankeren op je omgeving, ik probeer je wat duidelijk te maken, maar je gaat lekker onbenullig in de aanval.
quote:Op zondag 13 december 2009 04:00 schreef klabbakus het volgende:
jongen ga lekker vogeltjes afschieten daar dat snappen ze wel, een boer in een disco snappen ze blijkbaar niet zo goed
quote:Op zondag 13 december 2009 03:54 schreef remlof het volgende:
Had je niet mogen doen. Elmo is namelijk een vmbo'er die in Malta de hele dag koffie mag halen voor z'n collega's en belachelijk wordt gemaakt door ze (kan hij toch niet verstaan). Vervolgens gaat Elmo hier op fok een stoer topic openen om aan al zn 'vrienden' te laten weten hoe 'leuk' het daar wel niet is.quote:Op zondag 13 december 2009 04:04 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ja sorry, ik ga er blind vanuit dat je hun cultuur een beetje kent
Geen VMBO, Nederlands bedrijf gevestigd in Malta, dus ze spreken gewoon Nederlands. Maar oke,Volgensmij is dit een nutteloze discussie dat continu doorgaan op het stage-gedeelte van dit topic dus heb weinig zin meer in daar nog verder op in te gaanquote:Op zondag 13 december 2009 04:07 schreef FB14 het volgende:
[..]
Had je niet mogen doen. Elmo is namelijk een vmbo'er die in Malta de hele dag koffie mag halen voor z'n collega's en belachelijk wordt gemaakt door ze (kan hij toch niet verstaan). Vervolgens gaat Elmo hier op fok een stoer topic openen om aan al zn 'vrienden' te laten weten hoe 'leuk' het daar wel niet is.
quote:Op zondag 13 december 2009 09:24 schreef Adames het volgende:
Volgens mij is klabbakus erg jaloers en wilt liefst ook eens een andere vakantie dan elk jaar de camping in frankrijk.
Goed punt! hahaquote:Op zondag 13 december 2009 09:43 schreef Telecaster het volgende:
Of ze bekeek je even en besloot spontaan dat ze maar beter acuut kon doen alsof ze helemaal geen Engels sprak... het is maar een idee natuurlijk.
Volgens mij is klabbakus erg jaloers en wilt liefst ook eens een andere vakantie dan elk jaar landal greenparks
Ga jij nou maar geen tips geven als het over vrouwen gaat.quote:Op zondag 13 december 2009 03:54 schreef remlof het volgende:
heb ik ook eens gehad - maand lang met duitsers opgetrokken / kwam ik een engelse tegen bleek ze mijn engels niet te verstaan...(omdat het duits was....)quote:Op zondag 13 december 2009 03:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TS' Engels is zo slecht, dat ze dacht dat hij Duits sprak.
En ze sprak dus geen Duits.
Zo.
Volgens mij is klabbakus erg jaloers en wilt liefst ook eens een andere vakantie dan elk jaar landal greenparks
grootste onzin verhaal van vandaag. heb een jaar in zweden gewoon de taal wel geleerd de lezen en schrijven maar kwam niet ver qua uitspraak. daar meerdere zweedse dames gescoord en zelfs een zweedse vriendin gehad. zweedse taal was nergens voor nodig. gewoon lekker engels babbelenquote:Op zondag 13 december 2009 03:43 schreef klabbakus het volgende:
[..]
yeah right, dat slaat helemaal nergens op wat je nu zegt, zelfs je nederlands is boers zo tezien
jongen jij denkt even een chick te scoren/neuken daar, wil je echt een lady uit het buitenland aan de haak slaan moet je echt wel hun taal leren, maar daar kom je ooit nog wel achter gezien je topicje.
quote:Op zondag 13 december 2009 11:58 schreef honda1990 het volgende:
Klabbakus gastNeem je pilletje.
Doe eens even rustig vriend
[ afbeelding ]
Wees een vent? Dat deze opmerking nou van jou moet komenquote:Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef Acinonyx het volgende:
Vodka-7up, wees een vent en drink je vodka gewoon puur in plaats van er zo'n wijven-drankje van te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naah niet echtquote:Op zondag 13 december 2009 10:40 schreef IBAZ het volgende:
Elmo, heb je al spijt dat je dit topic geopend hebt?
Alaafquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:01 schreef tho_Omas het volgende:
Een stage op Malta lijkt me net zo spannend als een weekendje Geertruidenberg.
Idd als je dan toch stage in het buitenland doet ga dan naar een plaats waar dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:01 schreef tho_Omas het volgende:
Een stage op Malta lijkt me net zo spannend als een weekendje Geertruidenberg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |