Nuuuuquote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef Michielos het volgende:
ik ben weer beetje bedaard. Ik zal straks het hele verhaal typen.
Mooi zo, wij kennen je slechts als een wat rustige jongen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef Michielos het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef Michielos het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 02:22 schreef McKillem het volgende:
Waarom sla je die gast en niet dat sekreet van een vriendin voor de bek eigk?
Of wist die gast dat ze bij jou hoorde?
Waarom zeg je dit? Aanleiding?quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme kankeruser zeg, voor iemand van 50 gedraag je je echt enorm kinderlijk.
Verder: Goed gehandeld Michiel
quote:Op zondag 13 december 2009 17:38 schreef 9611Niels het volgende:
TVP voor als Michielos terugkomt van de kerstmarkt. Wie weet heeft hij daar 20 Turken in elkaar geslagen met een kerstboom
Of een Duitse kerstmanquote:Op zondag 13 december 2009 17:38 schreef 9611Niels het volgende:
TVP voor als Michielos terugkomt van de kerstmarkt. Wie weet heeft hij daar 20 Turken in elkaar geslagen met een kerstboom
Haha ik tjek de overlijdensberichten morgen wel ff in de krant.quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Michielos het volgende:
laat dit topic maar. Ik had net ruzie met Ramazan (die was er ook). En ik was dodelijk! Keep in touch fokvrienden!
Aanleiding zijn jouw kansloze posts iedere keer als Michielos zijn hoofd laat zien waarin je over Thailand begint te zaniken als een echte sextoerist.quote:
grappig is ook dat ik er nog nooit geweest ben en hij schijnbaar heel vaak. Als 50 jarige pedo opa lijkt hij er ook alle verstand van te hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Aanleiding zijn jouw kansloze posts iedere keer als Michielos zijn hoofd laat zien waarin je over Thailand begint te zaniken als een echte sextoerist.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Michielos het volgende:
laat dit topic maar. Ik had net ruzie met Ramazan (die was er ook). En ik was dodelijk! Keep in touch fokvrienden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |