quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef voyeur het volgende:
Ik heb dit:
Als julllie nog meer in de kerstsfeer willen raken moet je dit topic eens lezen en meedoen aan die actie. Het gaat om microkredieten aan ondernemers en je kan al vanaf 25$ meedoen. De Fokusers hebben in korte tijd al voor 50.000$ aan kredieten verschaft. 99% van de tijd krijg je je geld terug, dus het risico is miniem en het geeft een goed gevoel.
Ook erg leuk om zelf uit te zoeken aan wie je je lening gunt. Mooie bezigheid voor de zondagmiddag.
in de SC van NWS gezet. Misschien een idee voor mensen die actief zijn op andere subfora dit ook te doen als daar een slowchat is. Bereiken we toch weer wat meer mensen.
het is vermieterd.quote:
In het weekend en het is maandag en dit is semi-bikkeltijd.quote:
Als er iets met kerstmis is waar ik niets mee te maken wil hebben is het de Paus wel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zalick kersjtfeest und bedank für die blume.
Ik had de paus uitgenodigd om ons te zegenen, maar hij is omver geduwd
IS NIETS DAN MEER HEILIG?!?!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:06 schreef sig000 het volgende:
Het zal nooit meer worden zoals het ooit was .![]()
Zelfs de paus wordt in de nek gesprongen.
Lief van je, maar ik heb helemaal geen FoBo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:07 schreef Lamon. het volgende:
Merry Christmas, ik had een I-net kaartje gemaakt, maar je FoBo is dicht.
Is dat "Hoi Lamon." of "O jee, Lamon.", dat "Oi"?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
IS NIETS DAN MEER HEILIG?!?!![]()
Helemaal opgeknapt, sig?
Hij wil gewoon aandachtquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:
Is dat "Hoi Lamon." of "O jee, Lamon.", dat "Oi"?
Hoe werkt zo'n FoBo? Je kunt dus kaartjes sturen?quote:En WA, daar kwam ik dus ook achter, die van ER en SIG zijn er ook niet, dus ook voor haar en hem, merry christmas.
MOOI!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
ALLE HEILIGE HUISJES GAAN OMVER.![]()
Met mij gaat alles best, ben alleen niet zo vaak meer online op deze tijdstippen helaas.
WAT EEN TOESTAND! DAT DIT ZOMAAR KAN!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
ALLE HEILIGE HUISJES GAAN OMVER.![]()
Met mij gaat alles best, ben alleen niet zo vaak meer online op deze tijdstippen helaas.
Heuh Lamon alvast de beste wensen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En WA, daar kwam ik dus ook achter, die van ER en SIG zijn er ook niet, dus ook voor haar en hem, merry christmas.
Oi in de zin van HOIquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En WA, daar kwam ik dus ook achter, die van ER en SIG zijn er ook niet, dus ook voor haar en hem, merry christmas.
Mijn hele biologische ritme is in de war, sta elke dag om 6:15u op. werkelijk waar slopend is dat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WAT EEN TOESTAND! DAT DIT ZOMAAR KAN!![]()
Je hebt het druk met je bouwproject op gristelijke tijden, hè?
Die van jou is ook al niet actief anders.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef svann het volgende:
Hij raakt nog in het gareel, die sig!
Iedereen heeft trouwens een fotoboek klaarstaan.
http://fotoboek.fok.nl/username
Maar svann, daar moet je dingen invullen. En foto's plaatsen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef svann het volgende:
Hij raakt nog in het gareel, die sig!
Iedereen heeft trouwens een fotoboek klaarstaan.
http://fotoboek.fok.nl/username
Daar zou ik ook niet blij van worden, nee. Maar het is uiteindelijk wel lonend voor je.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:23 schreef sig000 het volgende:
Mijn hele biologische ritme is in de war, sta elke dag om 6:15u op. werkelijk waar slopend is dat.
En dat is eng.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar svann, daar moet je dingen invullen. En foto's plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |