wat zit je nou te reminisceren over een kut subforum wat altijd al een kutforum was?quote:Op zondag 13 december 2009 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
klb had bllijkbaar tijdens mijn afwezigheid weer eens een topic geopend om mij af te kraken....en ik ben zielig genoeg om dat hele kut-subforum over 1 kam te scheren.
En verder zal het me oprecht jeuken, het is enkel maar tijdsverdrijf, en het is geen bal meer waard hier.
Gek? Hoezo? Dit topic is sowieso al mislukt, dus wat maakt het uit?quote:Op zondag 13 december 2009 01:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zag je antwoord vanmiddag al hoor. (En dat vond ik best wel gek al.) Doe eens niet zo vijandig?
Ik vroeg me af waarom jij er meteen vanuit ging met eenquote:Vroeg me gewoon af of het gelukt was met die labels, heb nl. zelf ook wel eens zitten stoeien met zo'n Dyno-ding.
Wat een sfeertje weer. Ik kom wel weer eens terug als de kaarten opnieuw geschud zijn..
Lamon, ik weet er niets van. Maar wel dat je zelf eens de belangstelling hebt opgezocht. Er wordt op gebash gemod. Leer eens te negeren. Hou het zelf ook niet in stand he. Hierom ben ik ook wel eens pissig om je geweest, dat verschuilen en users dreigen met een ban.quote:Op zondag 13 december 2009 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
klb had bllijkbaar tijdens mijn afwezigheid weer eens een topic geopend om mij af te kraken....en ik ben zielig genoeg om dat hele kut-subforum over 1 kam te scheren.
En verder zal het me oprecht jeuken, het is enkel maar tijdsverdrijf, en het is geen bal meer waard hier.
zie TTquote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Hoezo is dit topic mislukt?
Allemaal Einsteins hier, dus niet zeuren.
Daar ging de discussie net ook al over.quote:Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Jos_ het volgende:
We zijn trouwens te vroeg als ik de OP mag geloven.
Slaap lekker, Eliza.quote:Op zondag 13 december 2009 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gek? Hoezo? Dit topic is sowieso al mislukt, dus wat maakt het uit?
En ik doe niet vijandig, hoe kom je daar nou weer bij?
[..]
Ik vroeg me af waarom jij er meteen vanuit ging met eensmiley dat het om kerstkaarten zou gaan.
Tot de volgende keer
En vast weltrusten voor straks.
nee joh, ik zag jou en dachtquote:Op zondag 13 december 2009 02:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Goeie PeZu, jij gaat je hier toch niet in mengen he?
Trek ik toch mooi even een lieve dude aan in deze venijnige reeks.quote:
Niemand wil je hier, lieverd..ga vooral zo door, maar je laat enkel jezelf kennen, en de rest zal het jeuken.quote:
uhuh maar leuk doet leuk aantrekkenquote:Op zondag 13 december 2009 02:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Trek ik toch mooi even een lieve dude aan in deze venijnige reeks.
Hoe is het trouwens met je? Zag laatst in ONZ dat je helemaal verliefd en blij bent?
Was leuk om te lezen iig..
Einfag negieren he. Luister nu toch eens naar tante Stali.quote:Op zondag 13 december 2009 02:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niemand wil je hier, lieverd..ga vooral zo door, maar je laat enkel jezelf kennen, en de rest zal het jeuken.
Maar zoek je vermaak waar je het kan vinden, ik hou niemand meer tegen.
Wel jammer voor I.R. die nooit wat verkeerds heeft gedaan, maar die zal ook nog wel zijn mond roeren als je bezig blijft.
Dat je flieft bent.quote:Op zondag 13 december 2009 02:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh maar leuk doet leuk aantrekken![]()
wat las je dan
jij lurkt een hoop of niet lieve staliquote:Op zondag 13 december 2009 02:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat je flieft bent.
Ik loop toch niet achter he?
Maar als hij er nu meer mee zit dan ik, is het toch wel okee?quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Einfag negieren he. Luister nu toch eens naar tante Stali.
Gewoon verder gaan met wat je wilt posten voor je plezier. Niet verder gaan met dit soort geouwehoer en loze dreigementen.
Ik lurk ook graag in ONZ inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij lurkt een hoop of niet lieve stali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |