Deze klacht begint aan het begin van de avond. sc Heerenveen - Feyenoord stond op het programma en ik zou bij een vriend gaan kijken. Via msn sprak ik af met een andere vriend om erheen te gaan. Na het maken van deze afspraak liep ik richting auto om mijn reis te beginnen.
Tijdens het spelen van het Friese volkslied (

) kwamen wij binnen, exact op tijd dus. Gedurende de wedstrijd werd er het nodige bier (door mijn vrienden) en cola (door mij) gedronken. Het verloop was voor ons dan ook gunstig: Hofland scoorde uit een schitterende volley (mooier dan van Basten in 1988) de openingstreffer. Hierbij werd
dit nummer luid door ons gedraaid om ons feestje te vieren. Toen Tomasson na een vloeiende aanval middels een schitterende lob de 0-2 aantekende ging het helemaal los.
Na de wedstrijd nog een beetje nagenieten, met op de achtergrond het Hand in hand. Toen kwam 1 van mijn vrienden met het idee om naar de Mac te gaan, die redelijk dichtbij het huis waar wij waren is. We gingen met de auto. Ik stapte achter het stuur en we reden richting Mac. Aldaar reden we de McDrive in, aangezien het restaurant zelf dicht was. Na de bestelling geplaatst en ontvangen te hebben, reden we de parkeerplaats op. Iedereen ging naar buiten (behalve ik, ik had toch niks, dus kon mooi de radio doen).
Zoals gebruikelijk op een Mac parkeerplaats ging de muziek hard en fout. Naast ons stond een oude Opel Corsa, die blijkbaar schik hadden in onze muziek. Ook zij draaiden het volume over en probeerden onze slechtheid te overtreffen. Gelukkig had ik nog ZZN - Mexico bij me, dus dat lukte niet.
Op een gegeven moment zette ik Arie Ribbens - Polonaise Hollandaise aan. Plotseling kwam er een vrouw uit de auto aan onze andere kant (dus niet de Corsa) die ons het volgende zei: Waar slaat dit op? Wat is dit voor boerenmuziek?
Tevens vroeg zij ons de muziek zachter te zetten. Dit leidde er dus toe dat wij de Corsa niet meer konden overstemmen, dus dat zij - ondanks ZZN - toch met de eer van de overwinning mochten strijken.
Klacht: vrouwen die ons vragen de muziek zachter te zetten
Sub-klacht: verliezen van een Opel Corsa.
Vraag die ik heb: er stonden 10 man bij die Corsa, zouden ze met z'n allen in dat wagentje hebben gezeten?