Neeee, het enige wat ik hier heb is mijn telefoon en een zeepje.quote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Badharing het volgende:
Hangt er ook geen handdoek bij het wasbakje?
water en zeepquote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Neeee, het enige wat ik hier heb is mijn telefoon en een zeepje.
Schelpjesquote:
jaquote:Op zondag 13 december 2009 02:42 schreef machinefuckinghead het volgende:
Dit raakt kant nog wal.
o.us, zit je er nog?
burka (gok ik zo)quote:
Huh? Waar lees jij dat ie dat hebt? hoeveel % kans denk jij te hebben dat er een islamitische huisgenote bij hem is?quote:Op zondag 13 december 2009 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Kopvod van een islamitische huisgenote lenen?
TS en ondergetekende zijn boezemvrienden sinds de kleuterschool en hebben met regelmaat op LAN feesten een slaapzak mogen delen.quote:Op zondag 13 december 2009 02:47 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Huh? Waar lees jij dat ie dat hebt? hoeveel % kans denk jij te hebben dat er een islamitische huisgenote bij hem is?
Ken je de Ts persoonlijk? NEE? nou dan. Klep dicht
Ik heb gelukkig geen zwoele slaapzak verhalen van de TS en mij.quote:Op zondag 13 december 2009 02:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
TS en ondergetekende zijn boezemvrienden sinds de kleuterschool en hebben met regelmaat op LAN feesten een slaapzak mogen delen.
En jij?
Dat is idd het nadeel van rophynol, je vergeet allesquote:Op zondag 13 december 2009 02:52 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen zwoele slaapzak verhalen van de TS en mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |