quote:Op maandag 14 december 2009 14:11 schreef emokid het volgende:
Gisteren was het 8 jaar geleden dat Chuck Schuldiner stierf. Laten we vandaag onze favoriete Chuck nummers posten.![]()
YOU KNOW SO MUCH ABOUT NOTHING AT ALL!!![]()
Oh ja, wie Chuck niet kent hier mag zich een hoedje schamen.
Zijn daar al meer datums van bekend? Ik neem aan dat die heel Europa aan doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:06 schreef DrD00m het volgende:
Overigens in Zurich Sonisphere binnenkort :
Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax op 1 line-up![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Zijn daar al meer datums van bekend? Ik neem aan dat die heel Europa aan doen.
Nog altijd beter dan wat ze in 2008 op Death Feast hadden.quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef -Peach het volgende:
Op de Eindhoven Metal Meeting waren ze 'm ook al aan het 'eren'. Elke keer als een band aan het opbouwen/soundchecken was, zetten ze hetzelfde bandje aan...heb die dag wel 6x hetzelfde nr van Death voorbij horen komen.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:48 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Evil Chuck op zijn best:
Death - Black Magic (Slayer Cover) Live 1993
het orgineel is beterquote:Op maandag 21 december 2009 13:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Deze Painkiller cover van The Sound of Perseverance is ook geniaal.
behalve als Dinosaur Jr. 'Just Like Heaven' van The Cure coveredquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Lol no fucking shit, een cover is ook niet bedoeld om boven het origineel uit te stijgen.
er zijn zat covers die beter/leuker zijn dan het origineelquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Lol no fucking shit, een cover is ook niet bedoeld om boven het origineel uit te stijgen.
Wel een leuke overgangquote:Op maandag 21 december 2009 12:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan wat ze in 2008 op Death Feast hadden.
Daar hadden ze tussen door dingen als Bon Jovi en Aerosmith. Sta je net te wachten op een of andere brute death metal band: "I wanna lay you down on a bed of roses"
omg.. volgens mij kan ik dat nummer nog woord voor woord meebleren ook. Draaide ze op de middelbare tijdens 'instuiven' enzo.. ghehe..quote:
Instuiven=schuifelenquote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef Asta het volgende:
[..]
omg.. volgens mij kan ik dat nummer nog woord voor woord meebleren ook. Draaide ze op de middelbare tijdens 'instuiven' enzo.. ghehe..
Meervoud van instuif.. zo noemden ze erhm.. van die schoolfeestjes bij ons op de middelbare vroeger. Jeweetwel, zonder alcohol, met docent on guard en ouders die brengen en halen...quote:
Nooit schoolfeesten gehad om de middelbare school.quote:Op maandag 21 december 2009 20:26 schreef Asta het volgende:
[..]
Meervoud van instuif.. zo noemden ze erhm.. van die schoolfeestjes bij ons op de middelbare vroeger. Jeweetwel, zonder alcohol, met docent on guard en ouders die brengen en halen...
You didn't miss muchquote:Op maandag 21 december 2009 20:28 schreef tijnbrein het volgende:Nooit schoolfeesten gehad om de middelbare school.
Gelukkigquote:
Laat ik nou net een bloedhekel hebben aan dat nummer.quote:
Lekker nummer, doet aan als een fusie van Fiction en Character. Ben wat meer fan van Skydancer, Character en Damage Done, maar ik heb wel zin in een nieuw album!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:38 schreef Raspb3rry het volgende:
Voor de geïnteresseerden (ik niet echt meer, enigszins gematigd de afgelopen jaren qua extremiteit van muziek), een nieuw nummer van Dark Tranquillity.
Mja, m'n favoriete metalband blijft na al die jaren toch wel Charon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |