Pivo, voda. Klaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef GimmeGore het volgende:
Je ne parlais pas Francais :p
Goed, ik spreek ook geen tsjechisch, maar hopelijk wel weer Obscene Extreme volgend jaar
Kourvaquote:
Goed om te horenquote:Op zondag 20 december 2009 10:05 schreef GimmeGore het volgende:
Eindhoven Metal Meeting was gaaf!!!
ben net een half uurtje thuis
Gewoon thuis repterenquote:Op zondag 20 december 2009 12:57 schreef lifeblind het volgende:
Godverdommense kutsneeuw! Nu kunnen we vanmiddag niet gaan repeteren omdat 't niet echt ehm... verantwoord is om met de auto te rijden
wackeeeeeen!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef GimmeGore het volgende:
![]()
Slayer, Maiden...
Dat wordt Party San
GMTAquote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Via de telefoon
(ow god, mijn grappen worden met het uur slechter)
demn, was jij daar ookquote:Op zondag 20 december 2009 15:27 schreef Tokus het volgende:
ja het geluid stond daar erg hard. maar het was wel gaaf.
[ afbeelding ]
ik en vriendin vonden het eigenlijk wel leuk, mooie afwisseling met Tim Knol en Johan, ook lekker veel ruimte achterin om uit je dak te gaan, en kregen ook nog spontaan een biertje van de band aangeboden. Frontaal van voren met een ferme boog over een afstand van 10 meter aangereikt, wel te verstaanquote:Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Tokus het volgende:
een collega van me was ook bij Johan, en kwam na afloop ook nog even kijken waar ik nou precies naar toe ging deze avond. Hij vond het ook nogal erg hard haha. En hij had zoiets dus ook nog nooit gezien, ook hoe ze op het podium erbij stonden
Ik pak zo wel de trein, en ik moet zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb. Ik ga gewoon eigenlijk met tegenzin.quote:Op maandag 21 december 2009 09:27 schreef lifeblind het volgende:
Pff, ik ga vandaag niet eens probéren om op mn werk te komen, er rijden echt amper bussen en treinen!
In ieder geval èèn voordeel van thuiswerken: Ik kan keihard mn eigen muziek opzetten
Hehe, ik moet normaal 13 minuten met de trein (van Breda naar Tilburg), maar ik ga het er niet eens op wagenquote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik pak zo wel de trein, en ik moet zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb. Ik ga gewoon eigenlijk met tegenzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |