abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75567655
Zat ik in de trein naar huis, zit er zo'n vieze vrouw links tegenover ongegeneerd uit haar neus te vreten terwijl ze aan het sms'en of iets dergelijks is. Doe dat lekker thuis of in de plee of zo. Niet een beetje haar neus krabben ofzo nee echt hele slierten naar binnen werken, nadat ik na een minuut of twee heb geprobeerd weg te kijken ben ik toch maar naar een andere coupe gelopen.

Het zou eigenlijk verboden moeten zijn.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_75567675
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_75567684
wat moet je anders als je geen shoarma vlees hebt?
  zondag 13 december 2009 @ 01:00:42 #4
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_75567685
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  zondag 13 december 2009 @ 01:00:54 #5
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_75567693
Dus je dacht :"Inplaats van haar op haar nummer te zetten, ga ik bij thuiskomst een vet topic op FOK! openen hierover" ?
Held!
pi_75567704
gatverdamme, kan je die foto niet ff in een spoilertag zetten ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_75567722
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:00 schreef klaasdj het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een Duitser
AFC Ajax
  zondag 13 december 2009 @ 01:02:57 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75567750
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 13 december 2009 @ 01:04:28 #9
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_75567794
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:01 schreef DjinN het volgende:
gatverdamme, kan je die foto niet ff in een spoilertag zetten ?
sorry pas toen ik het plaatste dacht ik gaatverrrr. maarja het is al te laat.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_75567900
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:00 schreef Lundegaard het volgende:
Dus je dacht :"Inplaats van haar op haar nummer te zetten, ga ik bij thuiskomst een vet topic op FOK! openen hierover" ?
Held!
Ik ga even een scene in de trein maken. Had ik inderdaad wel kunnen doen, eigenlijk, maar ik was alleen op reis dus ik had geen zin om onbekenden te imponeren
  zondag 13 december 2009 @ 01:09:36 #11
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75567926
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:00 schreef klaasdj het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn onschuld wat doe je
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75568041
Was het shoarma?
pi_75568050
Nou, het zelfde topic maar dan met een Turk is net dichtgesmeten:

Shoarma uit je neus snaaien
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  zondag 13 december 2009 @ 01:15:52 #14
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75568063
Wil er iemand een stukje van al het lekkers uit mijn neus?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_75568075
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wil er iemand een stukje van al het lekkers uit mijn neus?
Alleen als het lekkere harde stukjes zijn
  zondag 13 december 2009 @ 01:17:18 #16
282867 Captain_Hero
That's super satire
pi_75568084
Ik heb vandaag ook zo'n neusfister gezien in de trein. Ziet er toch wat minder charmant uit, een aantrekkelijke jongedame die tot haar elleboog in haar eigen neus zit raggen.
  zondag 13 december 2009 @ 01:17:42 #17
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75568090
Wat een kankerlemming.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 13 december 2009 @ 01:17:44 #18
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75568091
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:16 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Alleen als het lekkere harde stukjes zijn
Ik heb vanalles, hard, zacht, slijmerig.....
pi_75568105
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb vanalles, hard, zacht, slijmerig.....
PM me asap om een afspraak te maken
  zondag 13 december 2009 @ 01:49:53 #20
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_75568669
Echt zó ranzig als mensen dat doen, gadver. Ik kan best begrijpen dat je het niet aan kon zien, want zoiets is gewoon echt smerig. Het valt me op dat mensen dit vaak doen als je met hun gedachten ergens anders zitten. Staan ze met de auto voor het stoplicht te wachten, dwalen wat af met hun gedachten en "slok" daar gaat weer zo'n vangst!

Ik heb het ook een keer zitten bekijken. Een collega was vol concentratie met zijn werk bezig en hij begon als automatisch met een vinger in zijn neus te porren. Het was me al eens eerder opgevallen dat hij niet zulke korte nagels had, dus hij zal vast wel goed langs de binnenkanten van zijn neusvleugels hebben kunnen schrapen om de restjes niet te missen. Eerst plukte hij was kleine restjes tevoorschijn. Opeens ging hij wat ruwer en dieper tekeer en haalde er een hele grote groene blubberige homp uit. Echt zo smerig! Met een lange slijmdraad trok hij het uit zijn neus en de vloeibare substantie had een heldere glans die je vanaf een afstandje kon zien glimmen in het tl-licht. Net zoals bij een elastiek die breekt, zo sprong de slijmerige draad los en floepte tegen de groenige fluim op zijn nagel aan. Zonder na te denken stak hij die vinger in zijn smoelwerk en ik zag hoe hij met de nagel langs zijn tanden ging zodat er echt alles af was. En blijkbaar zat er ook een hard stukje in, want toen zijn mond dicht was zag ik hem een paar kauwbewegingen maken, vlak voordat hij slikte..

Toen hield ik het niet meer en kon alleen maar vragen: "heb je vandaag weer geen brood mee naar het werk gekregen, Theo?.." Hij leek toen pas te beseffen wat hij deed en schaamde zich kapot omdat ik het had gezien. En toen ik vlak voor de pauze zei: "Theo hoeft geen pauze, want die heeft zijn buikje al vol gegeten.. " kon hij daar niet om lachen en zei dat ik niet flauw moest doen..
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
pi_75568686
Ik zit net met mijn ranke handen in mijn neus te peilen.
pi_75568920
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:15 schreef De_Melkboer het volgende:
Nou, het zelfde topic maar dan met een Turk is net dichtgesmeten:

Shoarma uit je neus snaaien
Yay mijn eerste lemming
pi_75568949
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:49 schreef Badharing het volgende:
Echt zó ranzig als mensen dat doen, gadver. Ik kan best begrijpen dat je het niet aan kon zien, want zoiets is gewoon echt smerig. Het valt me op dat mensen dit vaak doen als je met hun gedachten ergens anders zitten. Staan ze met de auto voor het stoplicht te wachten, dwalen wat af met hun gedachten en "slok" daar gaat weer zo'n vangst!

Ik heb het ook een keer zitten bekijken. Een collega was vol concentratie met zijn werk bezig en hij begon als automatisch met een vinger in zijn neus te porren. Het was me al eens eerder opgevallen dat hij niet zulke korte nagels had, dus hij zal vast wel goed langs de binnenkanten van zijn neusvleugels hebben kunnen schrapen om de restjes niet te missen. Eerst plukte hij was kleine restjes tevoorschijn. Opeens ging hij wat ruwer en dieper tekeer en haalde er een hele grote groene blubberige homp uit. Echt zo smerig! Met een lange slijmdraad trok hij het uit zijn neus en de vloeibare substantie had een heldere glans die je vanaf een afstandje kon zien glimmen in het tl-licht. Net zoals bij een elastiek die breekt, zo sprong de slijmerige draad los en floepte tegen de groenige fluim op zijn nagel aan. Zonder na te denken stak hij die vinger in zijn smoelwerk en ik zag hoe hij met de nagel langs zijn tanden ging zodat er echt alles af was. En blijkbaar zat er ook een hard stukje in, want toen zijn mond dicht was zag ik hem een paar kauwbewegingen maken, vlak voordat hij slikte..

Toen hield ik het niet meer en kon alleen maar vragen: "heb je vandaag weer geen brood mee naar het werk gekregen, Theo?.." Hij leek toen pas te beseffen wat hij deed en schaamde zich kapot omdat ik het had gezien. En toen ik vlak voor de pauze zei: "Theo hoeft geen pauze, want die heeft zijn buikje al vol gegeten.. " kon hij daar niet om lachen en zei dat ik niet flauw moest doen..

Ahaha bedankt voor de details
pi_75577822
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')