Ouderdom is a bitch.quote:Op zondag 13 december 2009 00:55 schreef larry_flynt het volgende:
Jammer.
Weet je wat raar? Vroeger at ik twee van die broodjes zo achter elkaar op, nu lukt een halve nog neit eensm eer... Vaag he??
Nee, we hadden wel een taaie oude teckel maar die heeft een paar jaar terug het loodje gelegd.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, we hadden wel een taaie oude teckel maar die heeft een paar jaar terug het loodje gelegd.
Hmmz, ik kan weleens gaan zoeken in de schuur.quote:Op zondag 13 december 2009 00:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Had je toen toevallig ook trek in shoarma
Shoarma smaakt veel lekkerder dan jouw zure kutquote:
Ik ben blutquote:
Ja dan moet ik 8km gaan fietsen naar zo'n klote winkel die 5 euro ervoor vraagtquote:Op zondag 13 december 2009 01:00 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ga gewoon het halen,die zaken zijn toch tot 03.00 uur open
quote:Op zondag 13 december 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hmmz, ik kan weleens gaan zoeken in de schuur.
[..]
Shoarma smaakt veel lekkerder dan jouw zure kut
[..]
Ik ben blut
Dat weet jij helemaal nietquote:Shoarma smaakt veel lekkerder dan jouw zure kut![]()
Dan fiets je het ook nog erafquote:Op zondag 13 december 2009 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dan moet ik 8km gaan fietsen naar zo'n klote winkel die 5 euro ervoor vraagt
n te lui om j wrdn af te mkn?quote:Op zondag 13 december 2009 00:56 schreef FoKTeD het volgende:
k hb honger maar bn te lui om eten te halen
quote:
hahahaha gelukkig nietquote:Op zondag 13 december 2009 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij hebt een kort pittig kapsel en je draagt een tuinbroek, of niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Nou, ik heb ze eens even opgebeld met de vraag of ik ook televisies kon betalen maar ze hingen meteen op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |