Ja nou, ik dacht ik doe eens stoer mee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg! Ga jij je mond eens spoelen!
IK mis nu ff heel hard zo'nquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, ik dacht ik doe eens stoer mee!![]()
Ik vraag me dan toch weer af waarom hij denkt naakt op de foto te moetenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:37 schreef Pamplemousse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Epke Zonderland
Een turnhunk die geneeskunde studeert, dus hij is nog slim ook
Jij ziet er naakt beter uit danquote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch weer af waarom hij denkt naakt op de foto te moeten
Weetje, weetje!!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:50 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
Jij ziet er naakt beter uit dan![]()
Epke?
![]()
Nee, dat beweer ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:50 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
Jij ziet er naakt beter uit dan![]()
Epke?
![]()
Hij heeft een lekker lijf. Is het dan raar om daarmee op de foto te willen?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik toch helemaal niet?
Wat zou je denken van geld?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch weer af waarom hij denkt naakt op de foto te moeten
Geld is vaak wel een hele goed motivatiequote:Op woensdag 16 december 2009 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Wat zou je denken van geld?
En.........een beetje narcisme.
Wel een beetje lang kunnen slapen?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wakker. Hoofdpijn is weg, dat is iets, maar ik ben zo moe.
Nou ja, is in ieder geval een nachtje van 8,5 uur, is toch wel goed hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Van toen ik zei dat ik ging slapen (half 11 ofzo?) tot 7. Niet bijzonder lang.
Ga ik jou komende vrijdag nog in de Effenaar zien Erik ?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wakker. Hoofdpijn is weg, dat is iets, maar ik ben zo moe.
Nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga ik jou komende vrijdag nog in de Effenaar zien Erik ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |