Juffie toch.quote:
Te ver?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
arme CFvolgend week zondag gaat t het niet wordn btw
Ik hoorde dat deel 1 echt slecht was als je geen tiener bent. En deel 2...achquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die twighlight moontoestand. Met véél kinderen in de zaal. Ik vond de hoofdrolspeler niet echt mooi, soort platte boxersneusAls het nou Johnny Depp was geweest (maar gelukkig is ie niet in deze film getrapt)........
Het zijn boeken begrijp ik met veel liefhebbers, net als de boeken van HPotter.
Wat ik dan wel weer erg leuk vind zijn die gekleurde vampierlenzen![]()
Ik heb wel antibiotica gekregen, er is een soort staafje in mijn kies gepropt met antibiotica. Althans dat zei die tandarts. Maandag weer eigen tandarts bellen. Maandag alquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
isa combi van alcohol en oxazepam? ik weet, heel slecht en als de ontsteking zo diep zit helpt dat ook niet. waarom geen anti-biotica gekregen? bluez die film wil ik ook zien, eerst deel 1 kijken maar dushier chill avondje met milou gehad, melba toastjes met boursin en filet americain enzo.... lekker kneuterig
Sterkte met Thijs en ja onze Steer is de Masuka van CULquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
zo weer 4 afleveringen Dexter er doorheen gejast!Bijna door seizoen 1 heen nu, nog 2 afleveringen..
Moest steeds aan Steer denken bij de laatste aflevering.. Masuka was lekker op dreef
Nu lekker naar bed. Morgen hopelijk naar mijn broertje om zijn 18e te vieren als Thijs zich tenminste een beetje beter voeltDie is nu niet echt lekker en ik voel me nog iets te slap in mijn eentje 2x 180km te rijden... Naja, meestal valt het mee met hem en blijft het bij een beetje kwakkelen..
Anyway slaap lekker en zo allemaal!![]()
Wij gaan nu alweer beginnen aan aflevering 4 van seizoen 4.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
zo weer 4 afleveringen Dexter er doorheen gejast!Bijna door seizoen 1 heen nu, nog 2 afleveringen..
Moest steeds aan Steer denken bij de laatste aflevering.. Masuka was lekker op dreef
Ik heb het gelezen en zet 'm op de bestellijst, thanks!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef DarkElf het volgende:
tvp
net julie vs. julia gezien , vervelend kind die julie maar meryl als julia vond ik echt wel funny
nu zo naar bed, ik ben zo moe...![]()
oh en dude, als je t leest, ja dat boek is het
Goed dat je het zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef borisz het volgende:
Mogge
*checkt alle bustijden en treintijden er is een hoop omgegooid.
quote:
Jawel.. maar ben het nu na 1,5 week wel zat en ik baal dat ik de 18e verjaardag van mijn broertje moet missen..quote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een leed hier allemaalBalen Sunny naja, lekker thuis uitrusten is ook oké toch?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |