abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75564360
Tienerkutjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_75564389
Ja, die twighlight moontoestand. Met véél kinderen in de zaal. Ik vond de hoofdrolspeler niet echt mooi, soort platte boxersneus Als het nou Johnny Depp was geweest (maar gelukkig is ie niet in deze film getrapt)........
Het zijn boeken begrijp ik met veel liefhebbers, net als de boeken van HPotter.

Wat ik dan wel weer erg leuk vind zijn die gekleurde vampierlenzen
pi_75564395
nou dat wordt dus zeker dvd
pi_75564450
Nog steeds aan het nakijken
pi_75564584
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Nog steeds aan het nakijken
Juffie toch.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 december 2009 @ 23:28:45 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75564676
Deze zaterdagavond doen we rustig aan met de tentamens voor de boeg .
[/nerdmodus]
Volgende week is het weer feest .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_75564769
arme CF volgend week zondag gaat t het niet wordn btw
pi_75565022
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
arme CF volgend week zondag gaat t het niet wordn btw
Te ver?
Ik kom in januari wel weer eens een weekendje naar Delft, denk ik.

En ik ga zo punten tellen met een wijntje erbij
pi_75565102
tvp

net julie vs. julia gezien , vervelend kind die julie maar meryl als julia vond ik echt wel funny

nu zo naar bed, ik ben zo moe...

oh en dude, als je t leest, ja dat boek is het

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75565617
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die twighlight moontoestand. Met véél kinderen in de zaal. Ik vond de hoofdrolspeler niet echt mooi, soort platte boxersneus Als het nou Johnny Depp was geweest (maar gelukkig is ie niet in deze film getrapt)........
Het zijn boeken begrijp ik met veel liefhebbers, net als de boeken van HPotter.

Wat ik dan wel weer erg leuk vind zijn die gekleurde vampierlenzen
Ik hoorde dat deel 1 echt slecht was als je geen tiener bent. En deel 2...ach Als de avond maar gezellig was, Bluezz!
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
isa combi van alcohol en oxazepam? ik weet, heel slecht en als de ontsteking zo diep zit helpt dat ook niet. waarom geen anti-biotica gekregen? bluez die film wil ik ook zien, eerst deel 1 kijken maar dus hier chill avondje met milou gehad, melba toastjes met boursin en filet americain enzo.... lekker kneuterig
Ik heb wel antibiotica gekregen, er is een soort staafje in mijn kies gepropt met antibiotica. Althans dat zei die tandarts. Maandag weer eigen tandarts bellen. Maandag al Da's over meer dan 24 uur!!!
Ik wil ook toastjes Wel goed voor de lijn dit. Alhoewel, hoeveel alcohol zal er in rum zitten?

CF een knuffel. Wat een werk toch altijd Nou, petje af hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75565642
zo weer 4 afleveringen Dexter er doorheen gejast! Bijna door seizoen 1 heen nu, nog 2 afleveringen..
Moest steeds aan Steer denken bij de laatste aflevering.. Masuka was lekker op dreef

Nu lekker naar bed. Morgen hopelijk naar mijn broertje om zijn 18e te vieren als Thijs zich tenminste een beetje beter voelt Die is nu niet echt lekker en ik voel me nog iets te slap in mijn eentje 2x 180km te rijden... Naja, meestal valt het mee met hem en blijft het bij een beetje kwakkelen..

Anyway slaap lekker en zo allemaal!
pi_75565710
ws zijn we zondag niet meer in belgië dus vandaar.... baalbaal, had zin om jullie weereens te zien en ff bij te kleppen ookal was t maar kort.
pi_75566234
inspector morse kijken nu en dan te bed. truste allemaal
pi_75566302
oh en isa ik hoop dat je de nacht een beetje doorkomt
pi_75566790
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
zo weer 4 afleveringen Dexter er doorheen gejast! Bijna door seizoen 1 heen nu, nog 2 afleveringen..
Moest steeds aan Steer denken bij de laatste aflevering.. Masuka was lekker op dreef

Nu lekker naar bed. Morgen hopelijk naar mijn broertje om zijn 18e te vieren als Thijs zich tenminste een beetje beter voelt Die is nu niet echt lekker en ik voel me nog iets te slap in mijn eentje 2x 180km te rijden... Naja, meestal valt het mee met hem en blijft het bij een beetje kwakkelen..

Anyway slaap lekker en zo allemaal!
Sterkte met Thijs en ja onze Steer is de Masuka van CUL

Helpt Isa hopen dat het beter gaat
  zondag 13 december 2009 @ 00:40:54 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75567080
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:

Wij gaan nu alweer beginnen aan aflevering 4 van seizoen 4.
En ja, als je Steer een beetje IRL kent is het natuurlijk helemaal niet Masuka, maar de Steer op internet lijkt wel op hem.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 13 december 2009 @ 10:20:02 #18
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75570824
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef DarkElf het volgende:
tvp

net julie vs. julia gezien , vervelend kind die julie maar meryl als julia vond ik echt wel funny

nu zo naar bed, ik ben zo moe...

oh en dude, als je t leest, ja dat boek is het

Ik heb het gelezen en zet 'm op de bestellijst, thanks!

Vandaag een saai dagje op de Parkplatz. Arty moet heul hard studeren voor zijn laatste tentamen woensdag en ik moet honderduuzend tentamens en portfolio's nakijken.
Van de weeromstuit ga ik zo eerst maar eens even de houten vloer in de zeep zetten (SOG SOG).
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 december 2009 @ 10:33:59 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75570962
Mogge

*checkt alle bustijden en treintijden er is een hoop omgegooid.
  zondag 13 december 2009 @ 10:39:18 #20
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75571030
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef borisz het volgende:
Mogge

*checkt alle bustijden en treintijden er is een hoop omgegooid.
Goed dat je het zegt!

* Even kijken gaat.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 december 2009 @ 10:44:47 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75571091
Ook dit jaar is de aansluiting van de buslijnen 176 en 75 niet gefixed. Zo stom, ik zie mijn bus heel vaak wegtuffen als ik net op Haarlem CS aan kom. Ik moet weer gaan hopen dat de ene buschauffeur door blijft rijden en de andere nog even blijft wachten anders mag je een kwartier wachten.

Kwartier is nog te doen, maar het gaat om je steeds je volgende bus ziet wegrijden .
pi_75572375
lolz dat sucks idd big time borisz. vloer weer blinkend dude? ik doe ook aan sog vandaag alleen is t bij mij schoonmaak ontwijkend gedrag alhoewel zo toch maar ff een wasje draaien.... Isa hoe gaat t nu met je?
pi_75572798
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Sterkte met Thijs
hij ziet het niet zitten om zo'n eind te rijden (ruim 4 uur totaal). We kunnen dan ook niet snel weer weg, anders zijn we alleen maar aan het rijden geweest.. Ik twijfel nu of ik alleen durf..Denk dat het wel zal gaan op zich, maar twijfel nog een beetje.

Edit: oh.. laat maar.. heb weer een lichte verhoging.. heb dus maar afgebeld

[ Bericht 12% gewijzigd door Sunnythesun op 13-12-2009 12:45:44 ]
  zondag 13 december 2009 @ 13:23:08 #24
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75575056
Wat een leed hier allemaal Balen Sunny naja, lekker thuis uitrusten is ook oké toch?
pi_75576218
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een leed hier allemaal Balen Sunny naja, lekker thuis uitrusten is ook oké toch?
Jawel.. maar ben het nu na 1,5 week wel zat en ik baal dat ik de 18e verjaardag van mijn broertje moet missen..
Gelukkig gaan we er 1e kerstdag naar toe, lekker eten en we blijven slapen, dus dan halen we het wel weer in.

Moet alleen nu wel een dessert voor 10 man/vrouw verzinnen wat ik dan ga maken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')