Hahahahahaha, TS is geen flimsterquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef Drinky het volgende:
Klacht: dingen in films die helemaal niet kunnen in het echte leven
Nee, haar moeder was helemaal niet aanwezig(eerst) omdat ze niet wilde dat zij ging schaatsen maar wilde dat ze naar de Uni ging(mischien zit haar moeder op fokquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:19 schreef daftme het volgende:
Misschien deed ze die oordoppen wel in omdat haar moeder zo'n schetterbek is.
Nee, het waren van die schuimen dingenquote:
Ja holle schuimrubberen oordopjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, het waren van die schuimen dingen
Hoge noten die helemaal niet kunnenquote:
JIj hebt blijkbaar voor het eerst in je leven tv gekeken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef Drinky het volgende:
Ik zat dus net Ice Princess te kijken he, jewait meisjes in strakke kleding die hun benen wijd doen enz. tan2spang yo. Maar toen, ergens aan het eind van de film moest de hoofdrolspeelster oordoppen in doen zodat ze zich helemaal zou afsluiten van haar omgeving.
Dus dat meisje doet die oordoppen in, en daarna zie je haar opeens met gemak een gesprek hebben en naar haar moeder bellen. Echt wtf, wat een schijtfilm is dat dan wel niet, als ze zulke dingen over het hoofd zien![]()
Uit die van Ali baba, maar wat doet dat er toenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef Trilobiet het volgende:
[..]
JIj hebt blijkbaar voor het eerst in je leven tv gekeken.
Uit welke grot kom jij gekropen?
Geslacht: Manquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef Drinky het volgende:
Ik zat dus net Ice Princess te kijken
Details!quote:
Magna is voor homo'squote:Op zaterdag 12 december 2009 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goed detail...
rijdt zeker ook op een Magna.....![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
En ik heb genoeg films op mijn pc gezien, alleen dit keer keek ik als uitzondering sbs6
Ik moest zelfs bijna huilen, die film raakt je welquote:
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Marouska het volgende:
In speelfilms hebben ze nooit het 'wat doen we met het zaad'-probleem na de seks. You know what I mean.
Ja, precies. Daar wordt er eerst mee gegorgeld en dan doorgeslikt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Marouska het volgende:
In speelfilms hebben ze nooit het 'wat doen we met het zaad'-probleem na de seks. You know what I mean.
Zie je, dit bedoel ik dus, het schaadt de kwaliteitquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef Lundegaard het volgende:
OMG![]()
![]()
Nog meer foutjes in die film.
Dat vrouwen direct na de seks opstaan en hun kleding aan gaan trekken bedoel ik: ehh, ik weet niet wat voor minieme zaadproductie die gozer heeft, maar in principe loopt op zo'n moment het zaad langs je benen hoor. De indruk wordt gewekt dat mannen in Hollywood slechts oraal klaarkomen.quote:
Ligt dus aan jou. Er is een simpele en doeltreffende oplossing, die ook nog eens voedzaam is!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dat vrouwen direct na de seks opstaan en hun kleding aan gaan trekken bedoel ik: ehh, ik weet niet wat voor minieme zaadproductie die gozer heeft, maar in principe loopt op zo'n moment het zaad langs je benen hoor. De indruk wordt gewekt dat mannen in Hollywood slechts oraal klaarkomen.
Ik zeg niet dat de oplossing mij vreemd is, ik wantrouw slechts dat men alleen op die manier de seks afmaakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ligt dus aan jou. Er is een simpele en doeltreffende oplossing, die ook nog eens voedzaam is!
Nee duh..quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Marouska het volgende:
Dat probleem treedt ook niet op bij een exact getimede gelijktijdig orgasme.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Marouska het volgende:
Waar gaat het spul dan naartoe, volgens jou?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat probleem treedt ook niet op bij een exact getimede gelijktijdig orgasme.
Welk spul?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waar gaat het spul dan naartoe, volgens jou?
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:50 schreef R4ven het volgende:
[..]
Nou en? Ik wou hem ook kijken maar mn ouders wouden iets anders zien. Is toch niks mis mee?
Alleen ben ik geen homoquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:51 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Homo zijn is maatschappelijk geaccepteerd.
Ontkenningquote:
Dan nog. Als jij mijn zoon was en jij vertelde me dat je zo dolletjesgraag Ice Princess wilde kijken, had ik je dwars door de kamer heengeschopt.quote:
Nee, en dat laatste al helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ontkenning
Pedo mag ook heur, alleen is dat wat minder geaccepteerd.
Het gaat over kleine schaatsende meisjes.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:59 schreef R4ven het volgende:
[..]
Nee, en dat laatste al helemaal niet.
Geef me nu eens één goede reden dat het niet sociaal geaccepteerd is voor een heteroseksuele man om Ice Princess te willen kijken.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:57 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Dan nog. Als jij mijn zoon was en jij vertelde me dat je zo dolletjesgraag Ice Princess wilde kijken, had ik je dwars door de kamer heengeschopt.
Jij had vroeger op de basisschool ook als enige jongen een poeziealbum he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:59 schreef R4ven het volgende:
[..]
Nee, en dat laatste al helemaal niet.
Geef me nu eens één goede reden dat het niet sociaal geaccepteerd is voor een heteroseksuele man om Ice Princess te willen kijken.
Oke, dat kan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die Michelle Trachtenberg in die flim mag er toch wel wezen hoor
stfuquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:01 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Jij had vroeger op de basisschool ook als enige jongen een poeziealbum he?
in kleine strakke schaatspakjes waar je makkelijk het slipje onder kunt zien, zeker als ze een catch-foot camel uitvoertquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het gaat over kleine schaatsende meisjes.
quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
in kleine strakke schaatspakjes waar je makkelijk het slipje onder kunt zien, zeker als ze een catch-foot camel uitvoert
Internetquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:04 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Serieus?
Is die film ergens te downloaden?
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
in kleine strakke schaatspakjes waar je makkelijk het slipje onder kunt zien, zeker als ze een catch-foot camel uitvoert
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:04 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Serieus?
Is die film ergens te downloaden?
Waar danquote:
Uw zoekbewerking - tan2spang yo - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef Drinky het volgende:
Ik zat dus net Ice Princess te kijken he, jewait meisjes in strakke kleding die hun benen wijd doen enz. tan2spang yo. Maar toen, ergens aan het eind van de film moest de hoofdrolspeelster oordoppen in doen zodat ze zich helemaal zou afsluiten van haar omgeving.
Dus dat meisje doet die oordoppen in, en daarna zie je haar opeens met gemak een gesprek hebben en naar haar moeder bellen. Echt wtf, wat een schijtfilm is dat dan wel niet, als ze zulke dingen over het hoofd zien![]()
Nee, want ik kijk geen star trekquote:Op zondag 13 december 2009 01:27 schreef feelsgoodman het volgende:
Jij bent zeker zo'n kankernerd die bijvoorbeeld bij Star Trek het nodig achten om zijn kennissen te informeren over hoe onrealistisch een specifieke scene wel niet was? Christus, wat heb ik een hekel aan dat soort fags.
Moet je doen joh, is echt leuuuuuuuuuuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |