Een paar tommies is wel wat anders dan een grote enge wereld waar iedereen beter is in het spel dan jijquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ha, dat is moeilijk voor te stellen.
Want ik bedoel, like. Je zit in een community. Op internet. En dan zit je óók nog eens in (een) slowchat(s). Daar is niets antisociaals aan..
Mijn ex speelde altijd BurnOut Paradise op PS3, dat ken je vast ook wel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee. Een funny racegame. Online wel. Met clans endezoot.
Juistquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Mijn opmerking was enigszins cynisch en meer een sneer naar de hedendaagse WoW community
[..]
Bwehehequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ex speelde altijd BurnOut Paradise op PS3, dat ken je vast ook wel?
En dat was dus echt NIET chique. Want ze speelde op het laatst echt bijna 24/7.
Toen zag ik een tijdje geleden dit filmpje op Dumpert en daar kon ik me zooo in inleven.!
Ohquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ex speelde altijd BurnOut Paradise op PS3, dat ken je vast ook wel?
En dat was dus echt NIET chique. Want ze speelde op het laatst echt bijna 24/7.
Toen zag ik een tijdje geleden dit filmpje op Dumpert en daar kon ik me zooo in inleven.!
Wat je misschien goed doet is om te bedenken dat er iedere dag weer n00bs bijkomen die nog alles moeten leren, wat jij allang hebt geleerd. En dat er andere mensen zijn die (ook) falen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een paar tommies is wel wat anders dan een grote enge wereld waar iedereen beter is in het spel dan jij
Op haar of de xbox?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:33 schreef Avey het volgende:
[..]
OhArme kerel.
Mijn meisje heeft een Xbox maar zolang ik er ook maar op mag spelen vind ik het best
Moet ik kiezen?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee niet bepaald.
Check mijn autoot.
[ afbeelding ]
Daar ben ik te lief voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
En om ze dan uit te lachen. Dat geeft een goed gevoel..
Dat kan niet met het keyboard.quote:
Ah natuurlijk, multitasken!quote:
Pff mazzelaar.. Nouja, de CV begint het hier inmiddels weer een beetje op temperatuur te komen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:30 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm...ik zit zoals gebruikelijk in me blote niks met de kachel lekker hoog aan. Poezen vinden mij een geweldige vent met een goed gevoel voor warmte en gezelligheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |