!
Oh dus niet die ene die hier post?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:46 schreef Chowi het volgende:
Dat Tha_Erik (je weet wel, die toffe)
Haha, nee, tuurlijk niet die ene die hier post. Want die is zo overduidelijk lesbeau.quote:
Hihi, jij bent een gamergirl.quote:
Hm. Het is toch eigenlijk een kwestie van prioriteiten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:07 schreef Avey het volgende:
Best wel awesome.![]()
Hoewel het tegenwoordig alleen WoW is, geen tijd/geld voor iets anders
Ik wissel beide een beetje afquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Het is toch eigenlijk een kwestie van prioriteiten?
Ik bedoel, je kunt naar school gaan, óf je kunt je dagen spenderen aan gamen. De meeste mensen kiezen dan voor het eerste, wat gelijk ook het meest verstandige is, maar hey... Sommigen ook niet..
Noob!quote:Ik ging trouwens om de 5 minuten dood toen ik een tijdje terug WoW speelde..
Oh dan is WoW perfect voor je, tegenwoordig loont het daar om zo asociaal mogelijk te zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
Zelfs op internet ben ik niet sociaal
Nee, juist niet. Ik wil een spelletje spelen zonder bemoeienis van anderen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dan is WoW perfect voor je, tegenwoordig loont het daar om zo asociaal mogelijk te zijn
Hm. Maar het is ook niet bepaald tactisch van de makers ofzo dat ze het zo maken dat je in het begin om de vijf minuten doodgaat. Is ook niet bepaald motiverend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wissel beide een beetje af
Maar serieus het valt wel mee, ik ben bijvoorbeeld ontzettend slecht in fps spellen. Die toch vrij populair zijn.
[..]
Noob!
Ha, dat is moeilijk voor te stellen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
Zelfs op internet ben ik niet sociaal
Mijn opmerking was enigszins cynisch en meer een sneer naar de hedendaagse WoW communityquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ik wil een spelletje spelen zonder bemoeienis van anderen.
Oh, dat is ook een leuk spelletje. Jaaaren geleden nog wel vaak online gedaan. Ik wist niet dat het nog bestondquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef NanKing het volgende:
Trackmania FTW. Dat jullie 't even weten.
Is dat ook een Massively Multiplayer Online Role-Playing Game?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef NanKing het volgende:
Trackmania FTW. Dat jullie 't even weten.
Nee. Een funny racegame. Online welquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat ook een Massively Multiplayer Online Role-Playing Game?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |