luck! ben je jarig?quote:Op maandag 14 december 2009 14:58 schreef Logician het volgende:jeeeeeeeeeeuj (doodeng
)
Ik ga puinruimen ivm verjaardag's visitie vanaafwish me luck
![]()
Ik zou wel met je willen daten maar A. zegt dat dat niet nodig is en bij ons gaat A. daar over. Dus helaas.quote:Op maandag 14 december 2009 15:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik wil ook een date!am bored!
Hee, is dat liedje niet origineel van Karin Bloemen?quote:
Grinnik, lief van je, nonethelessquote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou wel met je willen daten maar A. zegt dat dat niet nodig is en bij ons gaat A. daar over. Dus helaas.
maar wie A zegt moet ook B zeggenquote:Op maandag 14 december 2009 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou wel met je willen daten maar A. zegt dat dat niet nodig is en bij ons gaat A. daar over. Dus helaas.
werkt slecht bij lesbeau's, dus ik hou het maar op A.quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wie A zegt moet ook B zeggen
Nee, da's helemaal nergens voor nodig!quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar wie A zegt moet ook B zeggen
...een beetje flirten mag nauurlijk welquote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Brittie het volgende:
[..]
Grinnik, lief van je, nonetheless.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
werkt slecht bij lesbeau's, dus ik hou het maar op A.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, da's helemaal nergens voor nodig!
Top!quote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef lezzer het volgende:
Eindelijk, ze hebben een date
Ik denk echt dat héél L daar blij mee is
Sommige dingen moet je nu eenmaal iets voor over hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Top!
Maar wordt wel lekker uitgemeten op internet. Hoezo pressure?
Superleuk iddquote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef lezzer het volgende:
als het niets is (wat ik dus niet geloof, want Logi is gewoon tofquote:Op maandag 14 december 2009 16:04 schreef lezzer het volgende:
Ze hadden het natuurlijk ook gewoon stil kunnen houdenquote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Top!
Maar wordt wel lekker uitgemeten op internet. Hoezo pressure?
Hahaha, surequote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als het niets is (wat ik dus niet geloof, want Logi is gewoon tof) krijgen jullie natuurlijk allemaal de schuld, dat we moesten afspreken door groepsdruk
ja maar nu zijn jullie ook blijquote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze hadden het natuurlijk ook gewoon stil kunnen houden
quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hahaha, sureWel foto's maken he?
Van jullie met Guus en Remmeltquote:Op maandag 14 december 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar nu zijn jullie ook blij
[..]
waar wil je foto's van hebben dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |