dankjequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:46 schreef Inktfles het volgende:
Terechte klacht, en heeft meelij met TS
I knowquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef Morton_Koopa het volgende:
3 ijsjes weg werken?
Dikkerdje Dap.
maar verder moet je ook nie treuren.
Geen alcohol? Alleen maar goed voor je.
Minder eten? Ook goed zolang je maar niet graatmager bent.
Geen chocola? Zou het niet weten want ik ben allergisch.
Verder veel succes.
3 ijsjes wegwerken en dan dikkerdje dap genoemd wordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef Morton_Koopa het volgende:
3 ijsjes weg werken?
Dikkerdje Dap.
maar verder moet je ook nie treuren.
Geen alcohol? Alleen maar goed voor je.
Minder eten? Ook goed zolang je maar niet graatmager bent.
Geen chocola? Zou het niet weten want ik ben allergisch.
Verder veel succes.
Ik eet al bijna niks lekkers meer en had vandaag een zwakke dagquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef PeZu het volgende:
als je zo last heb van je darmen maag moet je vooral chocoijs gaan eten ja_!
alsnog, misschien moet je wat minder ijs weg werken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:52 schreef Lano het volgende:
[..]
Neee niet 3 ijsjes, zo'n bak chocoladeijs met 3 verschillende soorten chocola erin
ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:53 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik eet al bijna niks lekkers meer en had vandaag een zwakke dagleer ik gauw genoeg weer af hoor ben ik bang
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:46 schreef Inktfles het volgende:
Terechte klacht, en heeft meelij met TS
uhuhquote:
Voor zover ik weet hou je met cvs alles gewoon binnen.quote:
bij darm/maag klachten gaat het meer om de melk en de kou op je darmen dat is veel erger dan chocoladequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:57 schreef Babblefish het volgende:
Chocolade!!!!!!!!!!! MMmmm...
Wel kut voor je Lano. Maar er is ook chocoladevrije chocola.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:57 schreef Babblefish het volgende:
Chocolade!!!!!!!!!!! MMmmm...
Wel kut voor je Lano. Maar er is ook chocoladevrije chocola.
Melk is zowieso killing. Nergens goed voor. Afschaffen en op de dopinglijst zetten dat!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij darm/maag klachten gaat het meer om de melk en de kou op je darmen dat is veel erger dan chocolade
Ja maar het is zo lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:59 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Melk is zowieso killing. Nergens goed voor. Afschaffen en op de dopinglijst zetten dat!
klopt, erg slecht jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:59 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Melk is zowieso killing. Nergens goed voor. Afschaffen en op de dopinglijst zetten dat!
Ik hou het ook wel binnen maar ga me er wel ziek van voelen, geen diarree gelukkigquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hou je met cvs alles gewoon binnen.
Bij Crohn niet en vermoeidheid is aanwezig.
Last van koortserigheid en buikpijn/diarree?
je kan beter diarree hebben dan is alles er gelijk weer uitquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:01 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik hou het ook wel binnen maar ga me er wel ziek van voelen, geen diarree gelukkig
lastig te verteren voor je darmenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:02 schreef Lano het volgende:
Melk slecht? waarom dan? ik drink karnemelk trouwens
Dat dus!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
lastig te verteren voor je darmen![]()
bovendien zit het vol met groeihormonen die wij niet nodig hebben
Ieuw!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan beter diarree hebben dan is alles er gelijk weer uit
alle zuivel is lastig voor problematische darmen jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:03 schreef Lano het volgende:
Oh ik drink nauwelijks melk, maar wel veel melkproducten of geldt het daar niet voor?kaas ed
ik ben echt blij als de pijn (alsof je in buik gestoken wordt met een slagers mes van 30 cm) snel minde rwordt als ik uit mijn reet plas (sorry vd plastische uitleg maar zo is wel)quote:
Diarree is heerlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben echt blij als de pijn (alsof je in buik gestoken wordt met een slagers mes van 30 cm) snel minde rwordt als ik uit mijn reet plas (sorry vd plastische uitleg maar zo is wel)
tomaten heb ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:06 schreef Lano het volgende:
Ik kan ook niet tegen pure chocola, of vet eten/pittig eten/ te "zwaar" eten, te veel eten en nu blijk ik dus ook allergisch voor tomaten, en ik hou van alle tomatensausdingen
ja met pittig heb ik ook nooit last hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:09 schreef Babblefish het volgende:
Ik dacht juist dat pittig eten goed voor de spijsvertering was. Gember en curcuma zijn daar toch goed voor?
\quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben echt blij als de pijn (alsof je in buik gestoken wordt met een slagers mes van 30 cm) snel minde rwordt als ik uit mijn reet plas (sorry vd plastische uitleg maar zo is wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |