had je niet verwacht he!!!quote:
mevrouw, ik sta pafquote:Op zondag 13 december 2009 02:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En je hebt in een onmogelijke yoga-houding op de bank gezeten met je laptop, bij Trovey is een zebravinkje doodgegaan en toen zei jij dat dat familie was van de vinvis...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het is ook echt verspilde moeite, want voor sc 282 is er toch geen reet aanquote:
voor af en toe gebruik: imageshack.usquote:Op zondag 13 december 2009 02:48 schreef kitao het volgende:
Zwabbertje , geef mij die alternatieven nog even , ik weet niet meer in welk sc no.4xx het ook al weer stond.
Ik schrijf het meteen op papier ok?
Please ?
Tnx , je bent een toffe gozer.quote:Op zondag 13 december 2009 02:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor af en toe gebruik: imageshack.us
en als je meerdere foto's tegelijk wilt uploaden of een albumpje wilt bijhouden:
photobucket.com en flickr.com
Ik ga het nu uitvogelen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:20 schreef DeZwabber het volgende:
flickr.com, imageshack.us, photobucket.com er zijn re nog wel een paar
Hoezo af en toe gebruik , je bedoelt toch niet dat je voor die upload dingen hoeft te gaan betalen na 5 images ofzo ?quote:Op zondag 13 december 2009 02:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor af en toe gebruik: imageshack.us
en als je meerdere foto's tegelijk wilt uploaden of een albumpje wilt bijhouden:
photobucket.com en flickr.com
neenee, maar als je af en toe een plaatje post, niet veel dan is die handiger omdat je je niet hoeft te registrerenquote:Op zondag 13 december 2009 02:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoezo af en toe gebruik , je bedoelt toch niet dat je voor die upload dingen hoeft te gaan betalen na 5 images ofzo ?
Zou dat de reden zijn dat tiny geblokt is ?
kan wel hoor, maar je hebt nu toch een andere UI ?quote:Op zondag 13 december 2009 02:58 schreef kitao het volgende:
Verrek , op die manier kan ik niet eens mijn usericon veranderen ...
Ja , maar wel bijna een week plat legge voor een nieuw serveerstertje....quote:Op zondag 13 december 2009 03:09 schreef DeZwabber het volgende:
ja best jammer dat ze maar 60x60 zijn, is eigenlijk niet meer van deze tijd
misschien 10 jaar geleden erg groot maar nu niet meer
ghehehehequote:Op zondag 13 december 2009 03:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , maar wel bijna een week plat legge voor een nieuw serveerstertje....
Computers , ongein altijd geweest zal zo blijven maar worden wel in de watten gelegd totdat ze een eigen leven beginnen te leiden.
![]()
Maar denk maar niet dat zie die afmetingen even automatisch kunnen aanpassen , daar moet je eerst zelf een fotoshopcursus voor gaan volgen.
Welkom bij KLB trouwens.
Ik ken ook iemand die is materialist tot in de ......quote:Op zondag 13 december 2009 03:13 schreef trovey het volgende:...kom hier nog even snel langs...het is al laat.
Makkelijk aan te passen met het gratis programma Avatar Sizer, zo maak ik ook mijn avatars.quote:Op zondag 13 december 2009 03:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , maar wel bijna een week plat legge voor een nieuw serveerstertje....
Computers , ongein altijd geweest zal zo blijven maar worden wel in de watten gelegd totdat ze een eigen leven beginnen te leiden.
![]()
Maar denk maar niet dat ze die afmetingen even automatisch kunnen aanpassen , daar moet je eerst zelf een fotoshopcursus voor gaan volgen.
Welkom bij KLB trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |