Stand AKQ #1820quote:
quote:
Kwabbernoot komt toch niet voor in Guust Flater?quote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef ScottTracy het volgende:
Uit Guust Flater inderdaad, maar ook uit Robbedoes
Jawel! Volgens mij is hij een collega van Guust.quote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kwabbernoot komt toch niet voor in Guust Flater?
Och ja, zou kunnen, das al jaren geleden dat ik die reeks nog eens heb gelezenquote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jawel! Volgens mij is hij een collega van Guust.
B-acteur of nieuwslezer?quote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef ScottTracy het volgende:
Kent iemand deze meneer?
[ afbeelding ]
In de reeks Guust Flater van Franquin dook Robbedoes af en toe op, maar het was vooral Kwabbernoot die met Guust te maken had. De zelfzekere avonturier Robbedoes paste minder als slachtoffer van Guust dan de meer klungelende Kwabbernoot. Oorspronkelijk was Kwabbernoot trouwens de klungel van de redactie. Door het contrast met Guust werd hij serieuzer.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jawel! Volgens mij is hij een collega van Guust.
Nee, totaal niet! Hij is ook niet superbekend, maar hij is weleens op tv. En ik heb colleges van hem gevolgd, dus misschien is dat een hintquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef Yankee het volgende:
jan hein kuijpers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |