Baseer je dit op eigen ervaring of van horen zeggen?quote:Op maandag 8 november 2010 08:13 schreef beammeup68 het volgende:
Ik zou nog even geduld hebben. de 5D is bijna antiek, de 5D MKII is al heel oud in digitale termen.
Als Canon liefhebber zal het niet meevallen te moeten leven met de focus problemen. Ik heb er al een paar -een 5D MKII en een MKI- voorbij zien vliegen.
Wat stel je voor dan? Op de 5D Mk III wachten? Hoewel ik de geruchten niet helemaal gevolgd heb, kan dat voor zover ik weet nog een goed jaar duren. En zo ontzettend oud is de 5D II nou ook weer niet natuurlijk... In elk geval niet in die zin dat het waardeloze rommel is; ook als de 5DIII al uitgebracht is, zal de 5DII nog wel even een beest van een camera blijven.quote:Op maandag 8 november 2010 08:13 schreef beammeup68 het volgende:
Ik zou nog even geduld hebben. de 5D is bijna antiek, de 5D MKII is al heel oud in digitale termen.
Als Canon liefhebber zal het niet meevallen te moeten leven met de focus problemen. Ik heb er al een paar -een 5D MKII en een MKI- voorbij zien vliegen.
De AF is gewoon prima, de fotograaf wordt door de jaren heen gewoon luier ...quote:Op maandag 8 november 2010 18:54 schreef Omniej het volgende:
De AF is gewoon wat verouderd en in die zin wat minder fraai dan die van de 7D inderdaad, maar om dat nou 'focusproblemen' te noemen...
Binnenkort maar weer eens updatenquote:News:
EOS-1D Mark IV and EOS 5D Mark II firmware updates
Canon has announced that the latest firmware updates for its EOS-1D Mark IV (Version 1.1.0) and EOS 5D Mark II (Version 2.0.9) DSLRs, with a number of fixes and improvements, are available for download.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |