Inderdaad. Alhoewel, ik maakte een soortgelijk topic een tijdje terug maar kwam dus op de presentatie zelf zelfs tijd tekort.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Adelante het volgende:
Tien minuten
Dat is de intro plus drie sheets ofzo, niet druk om maken!
Slechte voorbereiding dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Inderdaad. Alhoewel, ik maakte een soortgelijk topic een tijdje terug maar kwam dus op de presentatie zelf zelfs tijd tekort.
Eens. Gelukkig kan ik dat wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Mensen die niet kunnen presenteren
Die sheets zijn 20 minuten voor de presentatie gemaakt door een ander persoon. Wat wil je voor een presentatie waar je geen cijfer voor krijgt.quote:
Dat is niet eens relevant, ik kies ze toch niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat zijn de onderwerpen waar je uit mag kiezen?
Dat je je uiterste best doet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Die sheets zijn 20 minuten voor de presentatie gemaakt door een ander persoon. Wat wil je voor een presentatie waar je geen cijfer voor krijgt.
Waarom moet een presentatie altijd leuk zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat is niet eens relevant, ik kies ze toch niet.Ik ga echt geen tien minuten dingen over de studie of over een voetbalteam (ja echt, het is een onderwerp) staan te vertellen, aan een publiek van medestudenten en een docent.
Ik wil iets leuks, iets met interactie, ik wil iets dat niet saai is!
Een klasgenoot van mij heeft een lezing gehouden over het ontstaan van lingerie/ondergoed. Dat zijn de onderwerpen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat is niet eens relevant, ik kies ze toch niet.Ik ga echt geen tien minuten dingen over de studie of over een voetbalteam (ja echt, het is een onderwerp) staan te vertellen, aan een publiek van medestudenten en een docent.
Ik wil iets leuks, iets met interactie, ik wil iets dat niet saai is!
Moet ook niet leuk zijn, ik wíl dat ie leuk is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom moet een presentatie altijd leuk zijn.? Alsof je later op de werkvloer ook alleen maar leuke dingen moet gaan doen.
Huuuuuuu plakkert maakt garpje!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef plakkert- het volgende:
Doe een presentatie over "falen". Je bent er goed in, dus dat zit wel snor.
Ik las "Presentatrice moeten geven" in de zin van gedwongen seks hebben met een presentaricequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef Acinonyx het volgende:
Ik las 'Presentatrice moet overgeven'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |