Inderdaad. Alhoewel, ik maakte een soortgelijk topic een tijdje terug maar kwam dus op de presentatie zelf zelfs tijd tekort.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Adelante het volgende:
Tien minuten
Dat is de intro plus drie sheets ofzo, niet druk om maken!
Slechte voorbereiding dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Inderdaad. Alhoewel, ik maakte een soortgelijk topic een tijdje terug maar kwam dus op de presentatie zelf zelfs tijd tekort.
Eens. Gelukkig kan ik dat wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Mensen die niet kunnen presenteren
Die sheets zijn 20 minuten voor de presentatie gemaakt door een ander persoon. Wat wil je voor een presentatie waar je geen cijfer voor krijgt.quote:
Dat is niet eens relevant, ik kies ze toch niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat zijn de onderwerpen waar je uit mag kiezen?
Dat je je uiterste best doet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Die sheets zijn 20 minuten voor de presentatie gemaakt door een ander persoon. Wat wil je voor een presentatie waar je geen cijfer voor krijgt.
Waarom moet een presentatie altijd leuk zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat is niet eens relevant, ik kies ze toch niet.Ik ga echt geen tien minuten dingen over de studie of over een voetbalteam (ja echt, het is een onderwerp) staan te vertellen, aan een publiek van medestudenten en een docent.
Ik wil iets leuks, iets met interactie, ik wil iets dat niet saai is!
Een klasgenoot van mij heeft een lezing gehouden over het ontstaan van lingerie/ondergoed. Dat zijn de onderwerpen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat is niet eens relevant, ik kies ze toch niet.Ik ga echt geen tien minuten dingen over de studie of over een voetbalteam (ja echt, het is een onderwerp) staan te vertellen, aan een publiek van medestudenten en een docent.
Ik wil iets leuks, iets met interactie, ik wil iets dat niet saai is!
Moet ook niet leuk zijn, ik wíl dat ie leuk is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom moet een presentatie altijd leuk zijn.? Alsof je later op de werkvloer ook alleen maar leuke dingen moet gaan doen.
Huuuuuuu plakkert maakt garpje!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef plakkert- het volgende:
Doe een presentatie over "falen". Je bent er goed in, dus dat zit wel snor.
Ik las "Presentatrice moeten geven" in de zin van gedwongen seks hebben met een presentaricequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef Acinonyx het volgende:
Ik las 'Presentatrice moet overgeven'
99% van het zichzelf respecterende bedrijfsleven gebruikt Powerpoint, dus groei maar alvast op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Powerpoint
Mensen die niet kunnen presenteren
iWork
En de rest van het jaar werd ie gruwelijk hard gepest omdat ie zo'n extreme nerd was of wat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef alors het volgende:
Doe het over LOTR, dan heb je aan 10 min nooit genoeg om het uit te leggen
Ik had eens zo'n jongen in de klas die dat deed
Dat werd ie sowieso alquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:34 schreef sinadO het volgende:
En de rest van het jaar werd ie gruwelijk hard gepest omdat ie zo'n extreme nerd was of wat?
Wacht even, dit is misschien wel leuk, gezien het gezelschap van toehoorders.quote:
Wat is deze auto waard?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wacht even, dit is misschien wel leuk, gezien het gezelschap van toehoorders.
Het enige probleem is dat ik die theorie niet helemaal ken, waar zit hem de clou precies? Ik heb die discussies nooit gevolgd.
Ha, feest! Ik ga dat topic op mijn gemak doornemen, misschien wordt dit hem wel. Dan kan ik ook mooi de interactie erin brengen! Wel kut als dan iedereen voor dezelfde oplossing kiest en er geen discussie komt. Misschien moet ik dat vantevoren even sturen door iemand om te kopen of zo.quote:
En de grootste held in presentaties, Steve Jobs, gebruikt iWork.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Aestivate het volgende:
[..]
99% van het zichzelf respecterende bedrijfsleven gebruikt Powerpoint, dus groei maar alvast op.
Dat dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Adelante het volgende:
Tien minuten
Dat is de intro plus drie sheets ofzo, niet druk om maken!
Leuk dat het programma mooier is, maar als de andere de standaard is (vandaar ook mijn opmerking) wekt het vaak alleen maar irritatie op bij alle partijen als je weer per se zo rebels moet doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
En de grootste held in presentaties, Steve Jobs, gebruikt iWork.
http://thomasgeusens.word(...)-vs-powerpoint-2007/
quote:Het geeft soms wat gedoe, dat geef ik toe. Als het snel moet gaan ik me geen gepruts aan conversies kan veroorloven schakel ik daarom me tegenzin soms over naar Powerpoint.
Ok ik heb hem door. Alleen denk ik niet dat het een geschikt onderwerp is aangezien het publiek nou niet bepaald uit mongolen bestaat en er in die hele '2x de helft' discussie maar één antwoord mogelijk is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wacht even, dit is misschien wel leuk, gezien het gezelschap van toehoorders.
Het enige probleem is dat ik die theorie niet helemaal ken, waar zit hem de clou precies? Ik heb die discussies nooit gevolgd.
Dus? Het blijft nog steeds een grafprogramma.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Aestivate het volgende:
[..]
99% van het zichzelf respecterende bedrijfsleven gebruikt Powerpoint, dus groei maar alvast op.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dus? Het blijft nog steeds een grafprogramma.
Dat moet je zeker doen, en op YouTube zettenquote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Steengeyl het volgende:
Je begint in ieder geval met:
"De meeste klasgenoten kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. blijf luisteren"!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |