SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:47 schreef Netsplitter het volgende:
Rotterdam is ook klote.
Plat gooien en overnieuw beginnen.
Owwww wacht.....
Een stinkende strontstad is het, vol negers en junks. Om te kotsen gewoon, kutstadquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef beverton het volgende:
Rotterdam is een toonbeeld van integratie
mooi gezegdquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een stinkende strontstad is het, vol negers en junks. Om te kotsen gewoon, kutstad
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een stinkende strontstad is het, vol negers en junks. Om te kotsen gewoon, kutstad
Dordtrecht is velen malen erger.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef Conflict het volgende:
En ik voel me daar ook gewoon kut. Ik woon er misschien iets van 15 KM vandaan, maar kom er echt nooit. Dan rijd ik nog liever naar Gorinchem of Breda.
En Dordrecht is trouwens hetzelfde, alleen stinkt het daar niet zo.
Mijn niggers en wiggers hoeven racisten zoals jij niet in mijn stad te hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Rotterdam.![]()
Al die wiggers en niggers.![]()
Amsterdamquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef Rekkie het volgende:
Stad der allochtonen
Maar nog altijd beter dan de Stad der joden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |