nee, dat zou niet OT zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef Conflict het volgende:
ga lekker in dat topic posten, kutnerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zouden zonder die gitaren ook al nerds zijn. Chicks houden wel van mooie jongens met smooth gitaarskills.-
Ah, ok.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
die chicks neuken james blunt omdat hij beroemd is.
niet omdat hij met zo'n hippieplank muziek kan maken.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Al die kneuzen die op gitaren als dit spelen zijn wel nerds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zouden zonder die gitaren ook al nerds zijn. Chicks houden wel van mooie jongens met smooth gitaarskills.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Slash is natuurlijk een uitzondering. Ik heb het meer over die bleke puisterige lang- en vetharige nerds met bandshirts.quote:
Nooit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:00 schreef zomaareennaam het volgende:
En wanneer ga jij op gitaarles dan?
Ja, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Slash is natuurlijk een uitzondering. Ik heb het meer over die bleke puisterige lang- en vetharige nerds met bandshirts.
Oh ja, ik moet ook nog steeds een akoestische gitaar kopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik fap overigens meer op deze gitaren:
[ afbeelding ]![]()
Dit is niet zomaar een akoestische gitaar. Ik heb hem helaas zelf niet maar ik heb er op gespeeld in zo'n gitaarzaak, wat een geniaal geluidquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet ook nog steeds een akoestische gitaar kopen.
Kut nerd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef Ensaf het volgende:
Oh, ik hoopte dat we ons in dit topic konden verenigen tegen die nerds.
Mja, tussen de 2 en 3k denk ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat zal ie kosten denk je?![]()
¤3000,-?
Frucsiante is dan ook een goede gitaristquote:
Improviseren. <3quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Al die kneuzen die op gitaren als dit spelen zijn wel nerds:mee eens, daar steek ik nog geen moskee mee in de fik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zouden zonder die gitaren ook al nerds zijn. Chicks houden wel van mooie jongens met smooth gitaarskills.
ach, de mensen die wat tegen gitaristen hebben zijn meestal van die petsukkels zonder opleiding die thuis met reason achter de computer met hun stonde kop "echte" muziek maken en lopen roepen dat ze bekend worden![]()
We hebben een F!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Om de kwaliteit van deze toppa een heel stuk hoger te legs:
[ afbeelding ]
Als je een foto van mij aan je zusje laat zien zal je ze vertellen hoe het zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen op FOK! die gitaar spelen = nerds.
mn zusje zei dat je een gitaarnerd bent ":P"quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je een foto van mij aan je zusje laat zien zal je ze vertellen hoe het zit.
gitaristenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:17 schreef Apebeer het volgende:
Je hebt het vast over deze gitaristen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |