Heb ik gedaan, hij zei dat het visueel vrijwel verdwijnt als er een heel nieuwe laag lak overheen komt, hij zei dat het spelen dat je het ook wel wat minder merkt, maar dan nog, misschien zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:11 schreef Pixie. het volgende:
terug naar de winkel gaan
of even bellen & vragen?
Het stomme is dat ik dat niet deed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:11 schreef Acinonyx het volgende:
Omg epic fail, en schaam je dat je zo'n mooi beestje zo vernield.
En dat verschil merk je wel degelijk denk ik.
En als het wel een goede maker is?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:14 schreef Lauwra het volgende:
ligt eraan hoe goed de maker is. Als die heb goed maakt merk je misschien een heel klein verschil. En ja als je de goedkoopste uitzoekt zou k niet verwachten dattie net zo fijn is als eerst.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:16 schreef Steengeyl het volgende:
Waarom sla je de betreffende verkoper niet in elkaar? Je komt immers net van een vechtkamp!
O rly?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:16 schreef alcino het volgende:
[..]
Dat deel slaat op een lichte hint dat die gast gewoon een troll is.
Amen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:16 schreef koningdavid het volgende:
Verkoop hem en spaar door voor een Gibson Les Paul.
Nee. Epiphone is een vrij goed 'namaak' merk van Gibson.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Epiphone. Dat is net zoiets als Asics schoenen kopen ipv Nike.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:10 schreef alcino het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen
Ik heb zelf ook een Epiphone, maar ik ben op Fok dus ik moet TS afkraken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee. Epiphone is een vrij goed 'namaak' merk van Gibson.
Squier, die de Fender gitaren namaakt is bjiv. al stukken minder, maar Epiphone is een van de weinige 'B-merken' die goede producten levert. Daarbij komt nog dat een eckte eckte Les Paul vrij duur is.
Hmm, ligt niet aan het merk, maar puur dat het een lp is. Die hoek maakt dat het enige zwakke punt van die gitaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:31 schreef nicoo het volgende:
Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn epiphone les paul, de mahonie halsjes kunnen echt niets hebbenMaar het is verder goed te repareren 't kost alleen wel veel geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |