1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
ja want er is echt een officiele spelling voor dat woord...quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef trovey het volgende:
Wist zo snel even geen titelen ik heb het ook nog fout getypt
Ik zet m'n geld op 2 wekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Hopelijk denk je er over een tijdje anders over en zien we je toch terug.....ik hoop het want alhoewel ik blijkbaar bepaalde dingen hier gemist heb omdat ik vaak in de late chats zit waardeer ik je toch![]()
Jaquote:
Bestaat het eigenlijk welquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja want er is echt een officiele spelling voor dat woord...
he ik heb neit gevraagd of ik in de op mocht, dat was jullie ideequote:
wat heeft jouw leeftijd te maken met het vinden van dode zebra vinkjes?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:51 schreef trovey het volgende:
Zit nu aan de maatlijd...beetje laat of beetje vroeg.....en net een dood zebravinkje gevonden
....zal de leeftijd zijn geweest maar toch
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:13 schreef ElisaB het volgende:
Nieuwen een probleem vinden is erg raar. Alsof je uitsluitend door tijd een streepje voor hebt. Vind ik raar ende ongewenst.voor alle nieuwen die kwamen en nog komen
Astu!quote:
zalm?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:52 schreef Cat22 het volgende:
Die TT!![]()
![]()
![]()
Tombolafan:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hartje is weer suikerzoet.![]()
Wat oh-oh haar reactie betreft: dat zalm ik dan wel verkeerd gelezen hebben.
Mayo derbij?quote:
Het lezen van de jeugdquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat heeft jouw leeftijd te maken met het vinden van dode zebra vinkjes?![]()
Ja, lekker! Enig idee hoe lastig het typen is met je laptop half ondersteund met 1 hand en typen met de andere?quote:
je zou eens moeten zien hoe yoga ik er nu bijzitquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, lekker! Enig idee hoe lastig het typen is met je laptop half ondersteund met 1 hand en typen met de andere?
Wat is een zebravinkje? Een birdie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Het lezen van de jeugd![]()
....dood zebravinke...het zal wel de leeftijd zijn geweest...snap je 'm...leeftijd vogeltje niet de mijne
Ing!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mayo derbij?![]()
Cat![]()
Ik wil vroeg eten, maar meneer I. moest net ineens weg.
Strakjes naar de kerstmarkt in ons durpie en dan verder niets doen.
Ja, hopen dat die boom nog es keer in huis gezet wordt
maar "de" impliceert niet dat het op het vogeltje slaatquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Het lezen van de jeugd![]()
....dood zebravinke...het zal wel de leeftijd zijn geweest...snap je 'm...leeftijd vogeltje niet de mijne
Doe je Takkedinges de groetjes ff?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing!![]()
Ik krijg Takaiki straks nog op bezoek maar that's it voor vandaag.
Dat hebben ze fototoestellen en webcams voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je zou eens moeten zien hoe yoga ik er nu bijzit
Iedereen is welkom in de SC, of ze nou eerder in F&F of uberhaubt op FOK! gepost hebben of niet. Maar misschien dat oh-oh even uit wil leggen wat ze wel bedoelde omdat een hoop mensen het blijkbaar verkeerd begrijpen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
En deze nog effe erin want daar ben ik het 100% mee eens:
[..]
Dat is hier standaard zoquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben aan het klussen.
Had netjes alles afgetekend, uitgemeten, alles lag klaar, is die kut-accu van de boor leeg
AAARGHHHHH zo vervelend als je net wat wil doen, dus die kon ik eerst opladen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Vinden jullie van m'n ava btw?
Ja, ik dacht...laten we het es over mij hebben
Da's toch Mumble? Had je die niet al of heeft dit weer met instellingen te maken? Wel liev heur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik ooit een boor ter had zou nemen zou ik je pijn voelen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben aan het klussen.
Had netjes alles afgetekend, uitgemeten, alles lag klaar, is die kut-accu van de boor leeg
AAARGHHHHH zo vervelend als je net wat wil doen, dus die kon ik eerst opladen
Doen ik!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe je Takkedinges de groetjes ff?
dan moet ik mijzelf eerst uit de knoop halen om de camera te pakkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat hebben ze fototoestellen en webcams voor uitgevonden.
Nee joh, deze SC gaat gewoon snel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef senesta het volgende:
Ik denk echt altijd veel te lang over mijn reacties na![]()
Klinkt zeer..... zen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet ik mijzelf eerst uit de knoop halen om de camera te pakken
maar ik zit zijwaarts in de bank, met de knieen achter de oren bijna, met de laptop tussen mijn borst en bovenbenen geklemd
qua snelhied valt het wel mee vandaagquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, deze SC gaat gewoon snel.
Meen je dat?![]()
Jah echt joh! Zoveel nieuwe mensen de laatste tijd!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is een zebravinkje? Een birdie?
omdat dit de meest comfortabele positie is in de bank als ik met een laptop bezig ben gek genoegquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt zeer..... zen.![]()
Waarom doe je jezelf dat aan eigk? Ik heb nog het excuus van katten op schoot.
Ing, ik heb kerstmumble in je profiel gezien! Feestelijk, maar wel een bietje druk voor mij persoonlijk.
nee, familie van de blauwe vinvisquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is een zebravinkje? Een birdie?
Ja, vast.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
qua snelhied valt het wel mee vandaag
komt zeker omdat ik er niet was![]()
20 klinkt voor mij als 5quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar "de" impliceert niet dat het op het vogeltje slaat![]()
en natuurlijk snap ik em, ben niet 5
Prima houdingquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet ik mijzelf eerst uit de knoop halen om de camera te pakken
maar ik zit zijwaarts in de bank, met de knieen achter de oren bijna, met de laptop tussen mijn borst en bovenbenen geklemd
Heb ik wat gemist....quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
ik ook, ik wil pinkpopquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vast.![]()
Hoe kwam jij eigk aan een leven vandaag?
Ik ben erover aan het denken om komend jaar naar Pinkpop te gaan. Showtje van Rammstein zien. Vervoer en slaapplek (geen camping) zijn beschikbaar en desnoods rij ik op en neer.
Heb je ook weer een kerstboom voor in de wc/badkamer...in ieder geval een klein kamertje ..feestelijk tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ohw!
Ik heb vandaag een FFSC Secret Santa pakje ontvangen.
[ afbeelding ]
Zo kwam het dus uit de doos waarin het aankwam, including de échte kerstboom mét lampjes op het pakketje vastgeplakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |