SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En boxxy video's zijn verwijderd
Niet terugplaatsen @admin
Wie zegt dat ik met haar naar bed wil?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:21 schreef Chai het volgende:
TS wil met een meisje waar de halve mannelijke wereld bevolking ooit op gefapt heeft en die op zich zelf geilt.
quote:
Je wilt haar krijgen om je huis schoon te maken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:24 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik met haar naar bed wil?
Vanwege je hartkwalen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:25 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er een video bij gedaan heb?
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:24 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik met haar naar bed wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Misschien vind ik haar in het echt wel heel stomquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar je baalt wel dat je haar nooit zult krijgen.. Jij wilde dat, wanneer je haar zou krijgen, jullie alleen maar gezellige gesprekken zouden voeren, puur platonisch?
Waarom baal je dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Misschien vind ik haar in het echt wel heel stom![]()
Ik weet het eigenlijk wel zeker
Het is al te laatquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef Misstique het volgende:
Filmpje gekeken en er is maar een oplossing voor dat kind en dat is postnatale abortus.
Nee, boxxy na-apertquote:
Omdat ze cute isquote:
Ja, jij?quote:
Wat is er cute aan je online laten uitwonen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:31 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Omdat ze cute isEn je weet het natuurlijk nooit echt zeker
Kijk dat lieve koppie danquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er cute aan je online laten uitwonen?![]()
Nouja soort van dan..
Dat is der helemaal nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Kijk dat ineens veel minder lievere koppie dan.
Daar is ze nog leuker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Kijk dat ineens veel minder lievere koppie dan.
I'm a boyquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik dacht Muzzy, ja die ja, van de BBC.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |