SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[dumpertmode off]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:52 schreef Sjappel het volgende:
ik heb laatst een jeugdvideo van kwalbert gevondenVaag beest, zo op het eerste gezicht wel de perfecte vrouw: Mooi, sierlijk en je kunt er helemaal in. Volgens mij kom je dan echt knoerthard klaar, in zo'n ding. Ik zou mezelf er helemaal inwerken en met m'n lichaam rondjes draaien, zodat m'n pik heel dat vochtige beest kan betasten. Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[dumpertmode off]
Dat is P&W gelukkig al, dus maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:03 schreef BasEnAad het volgende:
Elk programma moet immers verworden tot een hersenloos orgie van zinloze feitjes.
Albert Verlinde is inderdaad niets meer dan een amateuristische toneelproducent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:03 schreef BasEnAad het volgende:
Elk programma moet immers verworden tot een hersenloos orgie van zinloze feitjes.
Dan mag Evert Santegoeds ook volgen, heeft Nederland niets meer gebracht dan ellende.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:00 schreef T3rr0r het volgende:
Ik ben het niet vaak eens met radicale moslims maar deze homo mag absoluut met z'n hoofd eerst van een flatgebouw gegooid worden.
En wat te denken van Yolanthe Kabonke Kebenke?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:06 schreef BasEnAad het volgende:
Politiek, het zal mijn tijd wel.... Hee Fiona, weer nieuwe borsten? Wat heb je trouwens een mooie tas, Gucci??
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vaag beest, zo op het eerste gezicht wel de perfecte vrouw: Mooi, sierlijk en je kunt er helemaal in. Volgens mij kom je dan echt knoerthard klaar, in zo'n ding. Ik zou mezelf er helemaal inwerken en met m'n lichaam rondjes draaien, zodat m'n pik heel dat vochtige beest kan betasten. Heerlijk.
Raoul Heertje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat te denken van Yolanthe Kabonke Kebenke?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:39 schreef patty het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, check die harses dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |