UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 Januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Panzerknacker666 = Sander
Ratelquote:
Eumeunigquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Vind Marko ook altijd leuk, TT's met zijn naam erin
het schoot me zo ineens te binnenquote:
eumening?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het schoot me zo ineens te binnen
Vertelquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Een dikke vette TVP!!! Ik heb zo'n gevoel dat dit topic legendarisch gaat worden!!!
nee, hij had er een thuis liggenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat wij blij werden gemaakt met een dode mus! !~!!!1 EINZ
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf, ik was me kamer beetje aan het opruimen, schuif ik me tv meubel opzij ligt daar een dode mus
Terwijl mijn raam altijd maar 15 cm ofzo open staat.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef rulerofdeath het volgende:
voor het leed ende vermaeck:
[..]
Je bent ook een eikel hequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef rulerofdeath het volgende:
voor het leed ende vermaeck:
[..]
Je hebt je tanden gepoetst?quote:
Wij zijn er ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ben er weer mensen!, en 170 is aardig rap
Vanavond nog wat doen gast?quote:
Verder niks, by the way.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef haakon het volgende:
Wat hek nu weer gedaan ?
met jesmiley
Je hebt je zusje gevraagd dat te posten?quote:
Whehehe, zo hoort hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje muziek luisteren, Fok afstruinen op kuttopics en over een uurtje naar de Griek
FCT - NAC toch?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:
over een klein uurtje de auto in richting de Veste![]()
quote:
Wanneer wel dan joh lamlulquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanavond de koppositie dus nog niet voor ons
Ik denk dat ik vanavond thuisblijf..quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vanavond nog wat doen gast?
quote:
Het is al goed schatquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]Kon me gewoon niet voorstellen dat iemand dat zou posten, vrijwillig.
Luv joe
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef Robinhoo het volgende:
ik ga werken en de 3 punten blijven in Enschede. Kallmmm.
Ik weet waar je woontquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]Kon me gewoon niet voorstellen dat iemand dat zou posten, vrijwillig.
Luv joe
Wat jij moet doen is van haar afblijvenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont, zullen we rond 21:00 naar de engel gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 18:23:59 ]
Sjaalsquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik wil mien sik terug, tis ja koald op de kin
pas maar op, zometeen kom je een dooie mus tegenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik was van plan om mijn kamer helemaal op te ruimen.. Alle kastjes en bureaulaatjes leeggemaakt en de inhoud op de grond gegooit...
Nu heb ik geen zin meer
in haaksbergen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog lui die willen poolen vanavond ergens?
Nee, ik wil om kwart over negen Jeff Dunham kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont, zullen we rond 21:00 naar de engel gaan?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas maar op, zometeen kom je een dooie mus tegen
hej dat weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lijkt me wel wat
Laat maar ik heb geen auto tot me beschikking![]()
wtfquote:
nou dan gaan we daarna, ik regel wel een helm!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil om kwart over negen Jeff Dunham kijken
En jij weet helemaal niet waar ik woon
Show duurt tot een uur of elf, daarna wil ik slapen, want ik heb morgen op een onchristelijk vroeg tijdstip afgesproken om de stallen op te gaan ruimenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nou dan gaan we daarna, ik regel wel een helm!
pff, wie spreekt dat dan ook afquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Show duurt tot een uur of elf, daarna wil ik slapen, want ik heb morgen op een onchristelijk vroeg tijdstip afgesproken om de stallen op te gaan ruimen
bar met appelsap hier?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Het begint met een B en eindigt op IER
RARA
Grolschquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Het begint met een B en eindigt op IER
RARA
Ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, wie spreekt dat dan ook af
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
IkToen ik er met m'n gedachten er niet bij zat...
toch maar een HTC halenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:36 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik ben echt een BlackBerry noob... Ik krijg m'n email adres er niet op, ik kan niet registreren op die website. DamnMaandag maar naar de winkel
Behaarde Arabier!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Of een Ipownquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Behaarde Arabier!!gekke vriendjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ik vind ze lelijkquote:
Ik niet. De mijne is drop dead gorgeous en uber handigquote:
kijk, daarom haal ik niet zo'n ding. voordat je 't weet lig je op de grondquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. De mijne is drop dead gorgeous en uber handig
GEFELICITEERD! U HEEFT DE GRAP VAN 2009 GEMAAKT!! U HEEFT EEN PRIJSSSSSSSSSS GEWONNEN!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, daarom haal ik niet zo'n ding. voordat je 't weet lig je op de grond
ah, mooi.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
GEFELICITEERD! U HEEFT DE GRAP VAN 2009 GEMAAKT!! U HEEFT EEN PRIJSSSSSSSSSS GEWONNEN!!!
NOU MENEER, DAT ZAL IK U EENS VERTELLEN!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
NOU MENEER, DAT ZAL IK U EENS VERTELLEN!!
DE PRIJS ZIT ACHTER DEZE MOOIE SPOILER!
VEEL PLEZIER ERMEE!!!!!!!!moest dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
nee, ik probeer 'm erin te steken zodat het stoptquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Volgens mij zit Wouter nu te fappen op zijn prijs!
ja?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik probeer 'm erin te steken zodat het stopt
totdat je blaas vol zit. dan moet je het er weer even uit pissenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOH!!! DIE GEDACHTE ALLEEN AL!
En dat er dan een klein straaltje diarree via je pisbuis je lichaam inkomt!!![]()
![]()
HOIquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef Samzz het volgende:
Je kon zeker geen smerigere prijs verzinnen?Damn, freacking nasty.
En nog even een blaasontsteking oplopen, nu je toch bezig bentquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
totdat je blaas vol zit. dan moet je het er weer even uit pissen
Zou jij niet met Panzer richting de engel gaan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef Samzz het volgende:
Je kon zeker geen smerigere prijs verzinnen?Damn, freacking nasty.
een edit is ook niet te zien door modsquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
edit die fucking spoiler weg man, voordat je geband wordt
en een aarstulp op een heel vreemde plekquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nog even een blaasontsteking oplopen, nu je toch bezig bentGewoon, omdat het kan
ze wilt niet meequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:38 schreef Oldenzaal het volgende:
Of zijn jullie nu aan het daten en zitten jullie allebei op de bank te fokken?
Hij op zijn laptop, jij op je BB?
morgen poetsen!quote:
ik heb pleinvreesquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zou jij niet met Panzer richting de engel gaan?
Ik ben heul lief. En ik heb een glimmende brommer.quote:
00:00 bij de Engel!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
met mij meegaan staat altijd garant voor veel vertier ende vermaak!
gast!, ik heb hongerquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:40 schreef Oldenzaal het volgende:
En anders spam ik nu voor die tijd nog even door... Alles voor de 300 hé
Die halen we trouwens met 2 vingers in de neus!
of gewoon niks zeggenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik hoop dat Mystique mij lief genoeg vindt om gewoon door te mogen posten
ik oldenzaal?quote:
en de neus heb je leeg?quote:
Dat dacht ik ook!quote:
het moest pleinvrees zijn... Kleine toetsjes op zo'n BBquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben heul lief. En ik heb een glimmende brommer.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
het moest pleinvrees zijn... Kleine toetsjes op zo'n BB
Wanneer is er nu een ToF meet? Zullen we met z'n allen gaan schaatsen in Enschede city?
we zitten aardig op hetzelfde niveauquote:
schaatsen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
het moest pleinvrees zijn... Kleine toetsjes op zo'n BB
Wanneer is er nu een ToF meet? Zullen we met z'n allen gaan schaatsen in Enschede city?
die kartbaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Doe dan gewoon in de hal daar bij cinestar
Ik zie jou ook niet met ideeen komenquote:
wel meteen goed gaan liggen hequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ow, doe maar niet schaatsen, dan lig ik meer dan dat ik schaats
Nou ik heb laatst voorgesteld om te gaan poolen, en ik ben echt wle in voor een meet. Desnoods gezellig ergens op een terrasje zittenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet met ideeen komenNa de tijd apres schaatsen!
neuh, is ook niet verplichtquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ook een goed idee, maar je moet mensen niet extra op de kosten jagen..
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, is ook niet verplicht
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Je mag ook langs de kant gaan kijken hoe wij aan het karten zijn!
KEVBDD?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:48 schreef Samzz het volgende:
Pfiiieeeeuuuuw, volgens m'n vriendin is KEVBDD flink heftig
KEVBDD?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:48 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet karten...
Pfiiieeeeuuuuw, volgens m'n vriendin is KEVBDD flink heftig
das zo'n eind wegquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Laten we gaan kantklossen in het noordelijkste puntje van Friesland!!!!!
Nee. Er zijn dingen die echt niet kunnen. Dat is er eentje vanquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Laten we gaan kantklossen in het noordelijkste puntje van Friesland!!!!!
quote:
komt een vrouw bij de dokterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Heb ik een keer een goed idee!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Er zijn dingen die echt niet kunnen. Dat is er eentje van
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
komt een vrouw bij de dokterZo slecht dat ik mijn cola uitgespuugd heb.... Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zo slecht dat ik mijn cola uitgespuugd heb.... Bedankt!![]()
Dat is geen goed idee, honeyquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb ik een keer een goed idee!!!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
komt een vrouw bij de dokterIk snap m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond net m'n vijl in m'n badjas.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pics?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap m niet
Ik vond net m'n vijl in m'n badjas.
De snackbars in de stad dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
fuck, alle snackbars hier zijn dicht
ja 10 km rijden dan ga ik hier wel friturenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De snackbars in de stad dan?
of weet ik veel waar je woont
ik bedoel eigenlijk iets andersquote:
Niks te danken!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oeh!, ik heb een pm, bedankt!
whahahaquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap m niet
Ik vond net m'n vijl in m'n badjas.
henig anquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
nouja, ik ga veel bier drinken + eten, ik ben er wel weer als ik dronken ben!
K snap m nog niet... Of ik wil m niet snappen, dat kan ook nog.quote:
hou het dan maar op 't tweedequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
K snap m nog niet... Of ik wil m niet snappen, dat kan ook nog.
KerstMarkoquote:
EinzzZweiDrei... Marko mit Geweii 11!!!!!11:d:D:Dd:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet hoe ik pm's moet beantwoorden met de BB, dus die is nog tegoed
@ wouter, tell me, ik weet t echt niet
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
EinzzZweiDrei... Marko mit Geweii 11!!!!!11:d:D:Dd:![]()
::D O_
![]()
![]()
:!!:~111
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
eam 't glazuur van de pot oaf driet'n
Ik ga maar slapen... Domme muts dat ik benquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ze komt (hihi, ik zei komen) en dat geeft soms zo'n rotzooi
pics or it dindt happen!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
eam 't glazuur van de pot oaf driet'n
nu alquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga maar slapen... Domme muts dat ik benDamn wat doorzichtig.
wordt je daar geil van?quote:
Ik ben gestopt met postzegels sparen, ik ben overgestapt op foto's van poepende mensen!quote:
ow, hmm. misschien volgende keer. nu is het al te laatquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met postzegels sparen, ik ben overgestapt op foto's van poepende mensen!
Ja, want ik moet morgen een hele boel opruimenquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ga zo slapen!! Welterusten mensen!
oow, ik ben toch veel interessanter dan dat boek.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want ik moet morgen een hele boel opruimenen ik ben moe en ik wil nog wat lezen. Als ik zo doorga krijg ik dat boek nooit uit
wanneer?quote:
Nou.. uhm... nu?quote:
neequote:
zo via internet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, ik ben toch veel interessanter dan dat boek.
Welterusten!!!!quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
zo via internet?
Tuurlijk ben jij intressanter, maar soms moet men concessies doen
Slaap lekker, allemaal
pff.quote:Op zondag 13 december 2009 00:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
om 7 uur gaat de wekkerom 9 uur voetballen.
diegene speelde ook bij de hoevequote:Een 18-jarige man uit Haaksbergen is in de nacht van vrijdag op zaterdag verongelukt op de Hasseltweg in Haaksbergen.
De man zat met vier andere jongeren in een bestelauto. De bestuurder raakte door onbekende oorzaak de macht over het stuur kwijt. Drie inzittenden raakten gewond. Volgens de politie is er geen alcohol in het spel.
truste!quote:
welterustenquote:
Waarom las ik piemelvrees?quote:
Omdat jij het bent?quote:
Goed idee! Ik ga ook weer verder!quote:Op zondag 13 december 2009 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik ben al druk bezig met opruimen
Ouch...quote:Op zondag 13 december 2009 11:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net met 4-0 op de kloten gekregen olé
quote:
[Samzz Modus:]quote:Op zondag 13 december 2009 11:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We hadden maar 10 manen tegenstander stuk of 14. Magoed, doe je niks an
[/Samzz modus]quote:Normaal gesproken heb je toch 2 elftallen? Waarom stonden er dan 14 tegenstanders in het veld?
ook wel eens leukquote:Op zondag 13 december 2009 12:41 schreef Robinhoo het volgende:
Heb gvd een kater van hier tot tokio.
Klopt niks van. Ik stel niet van die domme vragenquote:Op zondag 13 december 2009 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
[Samzz Modus:]
[..]
[/Samzz modus]
Hoe is het? Veel goed?quote:Op zondag 13 december 2009 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt niks van. Ik stel niet van die domme vragen
nog dode mussen gevonden?quote:Op zondag 13 december 2009 11:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ga ook weer verder!
Ja, veel goedquote:
Je nieuwe diertjesquote:Op zondag 13 december 2009 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, veel goedmet jou?
Straks m'n bollekes longeren en verzorgen.
Nee, wel een dambord en een schroevendraaier die ik al kwijt wasquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 13:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, wel een dambord en een schroevendraaier die ik al kwijt was
Zelfs nog een naaldhak van de vorige bewoonster!(ik heb de meest onmogelijke hoekjes ook schoongemaakt en daar lag hij! )
Drink dan ook niet zoveel!quote:
quote:
Je hoeft er toch niet aan mee te doen?quote:Op zondag 13 december 2009 13:32 schreef Robinhoo het volgende:
Tjah van die achterlijke kut drank spellen wordt je ook nog wel een keer ziek.
Precies, drinken is voor losers.quote:Op zondag 13 december 2009 13:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet aan mee te doen?
Lekker boeiend.quote:Op zondag 13 december 2009 13:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet aan mee te doen?
quote:Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Precies, drinken is voor losers.
zegt de grootste slet van ToF!quote:
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zegt de grootste slet van ToF!
doe maarquote:
DOEN! Ik doe wel mee!quote: