Mocht je binnen zonder een meid?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:24 schreef Metalfreak het volgende:
Ben gisteren ook bij Club Soho geweest, érg mooie zaak geworden. Alleen hoor je dan alweer (typisch boerse Roermondse) mensen zeggen dat ze het "te hip" geworden vonden... Tja, het blijft Roermond natuurlijk...
2 Brothers on the 4th Floor![]()
Robin S.![]()
En toen op de terugweg met -12 op de fiets terug naar Swalmen, dacht dat alles eraf vroor...
Net kwamen er hier in Swalmen 2 brandweerauto's langs van Roermond met sirenes, wat is er gebeurd???
Da's niet ver hier vandaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens P2000 Bermafval wat in brand staat op de Stationsstraat
Ik was met 2 vrouwenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mocht je binnen zonder een meid?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik was met 2 vrouwen![]()
Maar verder mag dat ook gewoon ja, dat is alleen als het te druk is, dan hebben ze een reden om je te weigeren...
Juridisch hebben ze volgens mij ook geen poot om op te staan, maar heb het wel eens vaker bij discotheken gezien, vooral in België. Snap op zich de gedachte erachter ook wel, een tent waar alleen kerels rondlopen, trekt niet gauw meer volk... Andersom dus wel.quote:
In Belgie komt het inderdaad vaker voor en dat is me altijd positief bevallen. Ze moeten ook eens de leeftijd daar omhoog gooien en avond 21+ of 23+ is ook een verademing.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juridisch hebben ze volgens mij ook geen poot om op te staan, maar heb het wel eens vaker bij discotheken gezien, vooral in België. Snap op zich de gedachte erachter ook wel, een tent waar alleen kerels rondlopen, trekt niet gauw meer volk... Andersom dus wel.
Gisteravond was het 21+quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In Belgie komt het inderdaad vaker voor en dat is me altijd positief bevallen. Ze moeten ook eens de leeftijd daar omhoog gooien en avond 21+ of 23+ is ook een verademing.
Intersport in het Retail Park of in de stad?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand een goed adres om schaatsen te kopen in Roermond eo?
zag ze vandaag staan in de intersport @ retailpark.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand een goed adres om schaatsen te kopen in Roermond eo?
13+ ? Jij geilt op kleine kindjes van een jaar of 14quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer worden cafe's eens 13+![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie niksquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:02 schreef Tism het volgende:
Kijk nog maar eens goed uit je raam dan..
En er zat ook wel wat sneeuw bij, maar dat kon je alleen goed zien als je naar een goede lichtbron keek..quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Het regende
En weer geen witte kerst.!!!
Kerst zuigt inderdaad!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Tism het volgende:
[..]
En er zat ook wel wat sneeuw bij, maar dat kon je alleen goed zien als je naar een goede lichtbron keek..![]()
Kerst..!
Ja lol..quote:
Puik idee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja lol..![]()
En dan na de kerst zekers weer KLB topics openen, over dat je weer 6 kilo bent aangekomen met de kerstdagen, en dat je de eerste weken na kerst in de friettenten moet gaan vragen wat een beetje goed te vreten is, en niet te vet is, omdat je jezelf te mollig vindt, en moet gaan afvallen..
Ga je gang, maak er maar iets moois van..quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Puik idee.
Wil je hem zelf in uitvoering brengen of moet ik het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |