quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:42 schreef Beach het volgende:
Nu is het niet tof mee nee nu het uitgemolken wordt en iedere josti kut of jonguh overal achter zegt.
Het was nooit tof geweest. Het is lage kuthumor.quote:
Frasier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Het meeste op CC is om te huilen
Je kon er wel om nep lachen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:32 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik heb een paar afleveringen van new kids gekeken, maar ik kon er geen een keer echt om lachen.
Is dit Brabantse humor ofzo? Ik vind er in ieder geval geen reet aan.
http://www.comedycentral.nl/newkids:')
En TS maakt het nog vuiler door nog een topic er over te openen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:59 schreef SadKingBilly het volgende:
Ernstige vervuiling van het internet.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef o.us het volgende:
[..]
En TS maakt het nog vuiler door nog een topic er over te openen.
TS is dus gewoon een kutlulquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef o.us het volgende:
[..]
En TS maakt het nog vuiler door nog een topic er over te openen.
o.usquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind dit wel geniaal van je. Respect als je dit zelf gebedacht hebt.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op de roze cita.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:12 schreef Maikuuul het volgende:
Gister tijdens het stappen in Valkenburg 3x dat liedje van broodje warm vlees gehoord.
Die gast met die zwarte haren en lange mat in de serie is de vetste !
Owja en die met de adidas slippers+witte sokken
Zijn echte naam is flip. Op joetoep heet hij flipsfilmpjes.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:07 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een parodie moet dan alsnog grappig zijn. (en een leuker onderwerp paroderen) DIt is netzoals die dude en dat wijf uit The Hills die zich expres als douchebags gedragen omdat het zogenaamd een parodie is. Het feit dat ze het doen maakt ze douchebags. Bahquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:51 schreef mirved het volgende:
Er zijn wel een paar grappige clips tussen. Maar het erge is dat intelligente mensen nog weten dat dit een parodie moet voorstellen. Alleen zijn er nu massa's vmbo'ers die dit ruig vinden en zijn gaan na doen
Als je ook op youtube die reacties ziet. Dan is het niet normaal hoeveel spelfouten die gasten kunnen maken in een zin.
Ik zou bijna mijn snor willen laten staan en een citta gilera willen kopen.quote:
Je hebt gewoon geen humor. Je vindt zeker kabouter Wesley ook niks.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef Mirel het volgende:
[..]
Een parodie moet dan alsnog grappig zijn. (en een leuker onderwerp paroderen) DIt is netzoals die dude en dat wijf uit The Hills die zich expres als douchebags gedragen omdat het zogenaamd een parodie is. Het feit dat ze het doen maakt ze douchebags. Bah
Ik ken daar nog een vanquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:07 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik wel leuk. Alsof dat dezelfde soort humor is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen humor. Je vindt zeker kabouter Wesley ook niks.
Haha een New Kids look a likequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik zou bijna mijn snor willen laten staan en een citta gilera willen kopen.![]()
*zoekt zolder af naar zijn Aussie, matje heb ik al net als AirMaxen.*
Niks tegen GIT-ersquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Haha een New Kids look a likeAllemaal GITers
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |