www.pasandthecity.nl Zij is kort na aankomst berooft. Kwam haar link tegen op hyves en het blijkt dat ze hier in de buurt woont. Do: Bocadillo Calamares bij een tent achter Plaza Mayor. Het zit in een steegje als je het plein verlaat. Echte aanrader! Ben er zelf niet zo gek op, maar vrienden van mij hier zijn er wild van. Andere Do: Veel museums zijn gratis op zondag. Prado is echt schitterendquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:37 schreef runaway het volgende:
[..]
Let op voor zakkenrollers!! Ook als je iets gaat eten of drinken, hang je tas NOOOOIT over een stoel ofzo!
Do's: Bezoek puerto del sol, plaza mayor, en wandel wat rond en geniet! Verder is de metro erg handig en snel, alhoewel wandelen hier ook niet erg is!
Dont's: teveel museums bezoeken (saaaaai), in bed blijven liggen
Dit klinkt goed, weet je toevallig een naam?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef Jed1Gam het volgende:
In een straatje dat uitloopt op Puerta del Sol zit een kroeg in de kelder. Kannen sangria drinken voor weinig geld. (check de piano speler) Aanrader.
Niet meer en nooit geweest. Weddenschapje verloren...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:51 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Zeg dog, sinds wanneer ben jij voor go ahead?
Daar heb ik zo'n 8 jaar geleden eens overnacht... herinner me nog dat er niemand Engels sprak (en ik geen Spaans) en het interieur uit 1880 ofzo kwam. Maar goed, het was goedkoop, in het centrum, schoon en je kon er slapenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand bekend met 'Hotel Marlasca' ? Dat zit als het goed is midden in het centrum!
latin-zaal is wel ok toch??? Die trance-zaal is idd wat minderquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Palacio is ook niet een aanrader, wat een baggertent is dat zeg.
Muziek![]()
Lerares bij mij op school zei het zo: ,,Je moet het een keer gezien hebben, maar dat is alles''quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Palacio is ook niet een aanrader, wat een baggertent is dat zeg.
Muziek![]()
Zit je daar nog steeds dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:06 schreef runaway het volgende:
Iemand nog leuke disco/kroeg tips?
Ik tip areia!
Ik woon er tot juliquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zit je daar nog steeds dan?
Tips zijn welkom, ik ben er over drie weken
Kleine rock / indie / pop / jazz concerten en bijbehorende kroegen. En soms wat groots is ook wel leukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:39 schreef runaway het volgende:
Waar houd je van?
Zo te zien moet ik daarvoor naar Gruta 77 en Tabóoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:39 schreef DutchTrain het volgende:
Kleine rock / indie / pop / jazz concerten en bijbehorende kroegen.
Ik ben er afgelopen jaar half juli een paar dagen geweestquote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef Herodus het volgende:
We willen van de zomer misschien naar Madrid en omgeving gaan. Is dat aan te raden of is het echt te heet? Vorig jaar zijn we o.m. in Rome geweest.
ja, dat kan dus helaas niet ivm. werkzaamheden. Bovendien gaan we kamperen, dus airco zit er niet in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:10 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik ben er afgelopen jaar half juli een paar dagen geweestHet is erg warm dan, eigenlijk wel een beetje te warm als je echt wat dingen wilt zien. Het gaat wel, wij hebben het ook overleefd ook al waren we de hele dag op pad, maar er gaan dan toch gemakkelijk een aantal grote flessen water doorheen op een dag. En al haal je alleen adem bij wijze van spreke, als het 40 graden is zweet je daar al van
Het ligt er een beetje aan ook hoe goed je tegen warmte kunt, een hotel met airco is sowieso aan te raden (daar ben je echt heel blij mee). Sommige metro rijtuigen hebben ook airco, anderen niet. 's Avonds koelde het wel wat af trouwens.
Kortom, het is te doen, maar heel erg aan te raden is het niet. Het is gewoon gruwelijk warm, dus als je twijfelt tussen andere steden zou ik dat doen, en Madrid een keer in het voorjaar of in het najaar doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |