Iedereen heeft het altijd over de tapas, ik vond het erg weinig toen ik er was:{ Ik zal wel iets fout gedaan hebbenquote:Op zondag 25 november 2007 22:32 schreef renzell het volgende:
Ik ben er in juni 4 dagen geweest (voor het eerst) en de stad heeft echt mijn hart veroverd.Ik, die altijd fervent Barcelonafanaat was, moest ineens tóch toegeven dat Madrid heel gezellig en bijzonder charmant is. Ik moet zeggen; we vielen ook met onze neus in de boter, want er was een gigantische gay-pride-achtig festival.
Dit resulteerde in 3 uitmuntend goede avonden, tussen de tienduizenden homo's die de stad over hadden genomen, op avond 3 een gay-parade en uiteindelijk tot 6 uur 's nachts op een kliko staan dansen, midden op een afgeladen plein vol uitzinnige nichten.
Was te gek!
![]()
We wilden héél cultureel doen, uiteraard. Maar realiteit is dat we alleen het Reina Sofia hebben bezocht (prachtige werken gezien, met als klap op de vuurpijl een tóch wel erg imposante Guernica) en verder alleen maar van tapasbar naar tapasbar zijn gezworvan.Oh nee, we hebben tassen, shirtjes en zonnebrillen gekocht op El Rastro, zijn héél veel parque del Retiro geweest, maar dat was het wel zo'n beetje.
Maar mai oh mai.... die Madrilenen weten wél hoe je tapas moet maken zeg!
Ik heb echt heel erg genoten van de gezellige barretjes, terrasjes, het mooie weer, het fantastische eten en de fijne mensen. Ik hoor dat dit vaak als anders wordt ervaren (met name de mensen), maar dit weekend (wellicht mede door het festival) was iedereen alleen maar leuk en aardig. Ik vond Madrid TOP!
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 25 november 2007 22:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Iedereen heeft het altijd over de tapas, ik vond het erg weinig toen ik er was:{ Ik zal wel iets fout gedaan hebben
Weinig? Je snapte wel dat een portie tapas niet bedoeld is als een volledige maaltijd, hè?quote:Op zondag 25 november 2007 22:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Iedereen heeft het altijd over de tapas, ik vond het erg weinig toen ik er was:{ Ik zal wel iets fout gedaan hebben
Als je meer wilt, moet je een ración bestellen.quote:Op zondag 25 november 2007 22:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als je met z'n 3-en op één kamer kan is 84 euro prima, maar als dat niet kan wordt het 2 keer zo duur. Daarom gaat er van mij ook een lichte voorkeur uit naar een appartementje (en ik realiseer me dat dat waarschijnlijk iets duurder is).quote:Op donderdag 29 november 2007 19:31 schreef Fogel het volgende:
Ligt er een beetje aan wat je duur vind, maar dit is in ieder geval een redelijk/goed, vrij centraal gelegen hotel voor een OK prijs: http://www.solmelia.com/s(...)jsp?codigoHotel=2815
mag dan ook wel voor bijna 200 euro per nachtquote:Op donderdag 29 november 2007 19:40 schreef Lassekjus het volgende:
Ik kan iedereen die naar Madrid gaat Hotel de las Letras aanbevelen. Ligt perfect en super service.
waarom?quote:Vermijd Sol en Plaza Mayor behalve na 2 uur 's nachts
De bootjes waren in Parque del Retiro, in hetzelfde park als het glazen paleis en die vreemde bomen. Behoorlijk groot en mooi aangelegd. Weer eens wat anders dan het Vondelpark in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:54 schreef tokyo het volgende:
die bootjes! ik wil ook in die bootjes zitten, waar is dat?
oh en ja, toen ik er was was ik met een meisje dat binnen no-time naam had gemaakt in madrid en duizend connecties had. we mochten dus overal op de gastenlijst en kregen drankbonnen toegestopt, handig wel.
sowieso is het slim om toch een keer je costa-frustraties aan de kant te zetten en aan te pappen met proppers in madrid, scheelt geld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |