abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48996282
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:43 schreef Posdnous het volgende:
Pacha is ook wel leuk.
Jawel, alleen bevalt me de houding van die uitsmijters daar niet. We stonden laatst op de gastenlijst (voor wat dat voor mag stellen ) en toen we vooraan waren was het ineens ' solo chicas, no chicos' . En wij waren met een groep waar 5 jongens bij waren ............ Omgedraaid dus maar..........

Maar wel een leuke tent, ga er gewoon vroeg heen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:15:58 #227
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48996772
Idd, die uitsmijters zijn echt kut met peren.

En dan al die kutventjes die voordringen en doen alsof ze die uitsmijters kennen en popijopie staan te doen .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_49031666
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
We willen uitgaan in Madrid, maar ik weet niet precies welke muziekstijlen er gedraaid worden bij de clubs en of ze gezellig zijn of niet. Kan iemand mij dat vertellen van de volgende clubs:

El Sol, Gruto 77, Kapital, Joy en Palacio?
El Sol is wel geinig, leuke sfeer, disco/rock/funk muziek, leeftijd rond de 20-30
Joy moet je vooral niet heengaan, wat een baggertent is dat
Palacio, mooie tent, maar je moet van de muziek houden, Spaanse popmuziek en goedkope trance.
De andere ben ik nog niet geweest.

9 mei naar Ladytron in Sala Heineken, jeej jeej.
pi_49034091
Thanks voor de info!
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:27:10 #230
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_49201478
Aanstaande zaterdag ga ik met vrienden naar Madrid toe. Ik heb een beetje het topic doorgelezen en zat toch met een vraagje betreft het metrostation.

Je kan er van die 10 rittenkaarten kopen was me al duidelijk geworden. Als je met de metro gaat is overal het zelfde tarief? Dus of het uitmaakt hoeveel haltes je pakt per rit?

En met de voetbalkaarten voor Real Madrid. Kan je die alleen bij het stadion kopen of ook bij iedere VVV kantoor?
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:32:59 #231
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49201777
Je kunt beter gewoon een kaartje voor een aantal dagen (5 geloof ik) kopen. Kost maar een Euro of 15 en je kunt overal gratis in de stad heenrijden.
pi_49201963
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Posdnous het volgende:
Je kunt beter gewoon een kaartje voor een aantal dagen (5 geloof ik) kopen. Kost maar een Euro of 15 en je kunt overal gratis in de stad heenrijden.
Inderdaad. En dan hoef je ook helemaal niet na te denken hoeveel kaartjes nog hebt, etc. Wel even navragen of ie zeg maar 2 dagen geldig is, of bijvoorbeeld 48 uur.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:38:51 #233
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49202068
En je hebt ook kaartjes die ook voor buiten Madrid zijn en zelfs tot Toledo gaan geloof ik. Die zijn een stukkie duurder. Oppassen dat je die niet per ongeluk neemt als je ze niet nodig hebt (had ik de eerste keer )
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:57:46 #234
78089 PhatBastard
-----------Rock 'n Roll--
pi_49203133
Hey Dutchtrain,

je bent toch wel in meerdere steden binnen spanje geweest? vind je madrid nou echt een tapas cultuur hebben? vond het juist helemaal niet, helemaal niet vergeleken met iets kleinere steden sevilla, salamanca, zaragoza, bilbao, donostia, a coruņa, etc...

en tja madrid... ik ben het wel eens met je conclusies... mischien er aan toevoegen dat het gehalte "chulos" wel erg hoog is...

fb
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:00:10 #235
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49203248
Tapas in Madrid is op zich wel oke hoor.

maar in vergelijking met Sevilla en omgeving is het natuurlijk niks.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:32:54 #236
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_49205148
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef Klapdeur het volgende:
En met de voetbalkaarten voor Real Madrid. Kan je die alleen bij het stadion kopen of ook bij iedere VVV kantoor?
De wedstrijd tegen Espanyol is uitverkocht . Vriend van me hier wil er ook heen met zijn bezoekers. Helaas stond er maandag al op de site dat het uitverkocht is. Je kunt het proberen, maar ik geef je weinig kans.

Het spijt me om de brenger te zijn van het slechte nieuws
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_49205677
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen Espanyol is uitverkocht . Vriend van me hier wil er ook heen met zijn bezoekers. Helaas stond er maandag al op de site dat het uitverkocht is. Je kunt het proberen, maar ik geef je weinig kans.

Het is echt iedere keer hetzelfde gezeik met de kaarten. Wij wilden ook bestellen maar ging niet met een europese creditcard (storing oid).

Vorige wedstrijd wilden we ook al gaan, via internet was het toen ook al uitverkocht. Wij een dag van tevoren naar de deurverkoop (stond op de site) maar niets....... was geeneens open. Een vriend van mij is op de dag zelf gegaan, 3 uur in de rij gestaan en ja hoor........ kaarten!!!

Spaanse logica

Wij gaan het vrijdag en zaterdag dus weer proberen
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:52:17 #238
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_49208823
interessant. Ik zal het iig doorgeven aan die vriend van me. Ik ben al genoeg in stadions geweest, dus ik heb het al wel gezien. Twee keer Atletico en twee keer Real is wel genoeg lijkt me. Tevens ben ik dit weekend in Engeland. Voor het eerst weer in het buitenland na vier manden Spanje .
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_49211251
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef PhatBastard het volgende:
Hey Dutchtrain,

je bent toch wel in meerdere steden binnen spanje geweest? vind je madrid nou echt een tapas cultuur hebben? vond het juist helemaal niet, helemaal niet vergeleken met iets kleinere steden sevilla, salamanca, zaragoza, bilbao, donostia, a coruņa, etc...
Alleen in BCN, Valencia en Madrid / Toledo geweest voorlopig, dus in Madrid zeker wel de meeste tapasbars gezien van deze steden

Vooral het idee van la Marcha sprak me wel aan, alleen niet echt in praktijk gebracht. Zag in een aantal buurten 's avonds / 's nachts.

Opvallend eigenlijk wel dat het een hele andere stad / cultuur is als in Barcelona. Dat zul jij waarschijnlijk ook beamen?
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:05:03 #240
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49215881
Barcelona is heel Europees, Madrid is gewoon echt Spaans, dus dat is een wereld van verschil.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:08:31 #241
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_49232858
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Posdnous het volgende:
Kijk aan dat lijkt me ideaal, bedankt.
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef runaway het volgende:

[..]

Het is echt iedere keer hetzelfde gezeik met de kaarten. Wij wilden ook bestellen maar ging niet met een europese creditcard (storing oid).

Vorige wedstrijd wilden we ook al gaan, via internet was het toen ook al uitverkocht. Wij een dag van tevoren naar de deurverkoop (stond op de site) maar niets....... was geeneens open. Een vriend van mij is op de dag zelf gegaan, 3 uur in de rij gestaan en ja hoor........ kaarten!!!

Spaanse logica

Wij gaan het vrijdag en zaterdag dus weer proberen
Oke, dan ga ik het ook gewoon nog proberen als we zaterdag aankomen. Kaartjes kan je alleen bij het stadion halen?
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
pi_49233140
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:08 schreef Klapdeur het volgende:

Oke, dan ga ik het ook gewoon nog proberen als we zaterdag aankomen. Kaartjes kan je alleen bij het stadion halen?
jup, en kijk uit voor de handelaren
pi_49233734
Zit nu in Madrid! Heel erg gaaf en een temperatuur van 30 graden... Heerlijk!
Ben ook naar het stadion geweest voor maar 7 euro.. Wat een ervaring! Zo groot, zo mooi!!

Madrid zelf is druk en gezellig! Onze stamkroeg is O´ Connels Super gezellig daar!
Zat. ochtend vlieg ik jammer genoeg weer terug, dus ik ga nog even flink genieten!

Noot noot.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:48:13 #244
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_49275831
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef runaway het volgende:

[..]

jup, en kijk uit voor de handelaren
Hoezo dat? Dan zijn de kaartje het dubbele van de prijs of zijn die vals?
pi_49285258
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:48 schreef Klapdeur het volgende:

[..]

Hoezo dat? Dan zijn de kaartje het dubbele van de prijs of zijn die vals?
twee- tot drie dubbele ofzo, of ze vals zijn weet ik niet.

Voor de techno liefhebbers: http://www.clubbingspain.com/eventos.php?lng=es&id=42399

ik ga wellicht even een kijkje nemen

zaterdag 12 mei 2007 @ 00:09:04 #246
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_49288288
Oke, naja ik ga het iig proberen en dan zal ik wel vertellen hoe het allemaal is afgelopen. Ik ga rap m'n bed in, morgen TE vroeg eruit om het vliegtuig naar Spanje toe te nemen
pi_49288637
Dutchtrain: Hoe was de bezetting van de vlucht (als je vanaf Eindhoven vloog met Ryanair)? Ben wel benieuwd naar die lijndienst of die goed loopt. Niet dat jouw bevindingen representatief zullen zijn maar het geeft vast een indicatie.
pi_49291179
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:19 schreef MCH het volgende:
Dutchtrain: Hoe was de bezetting van de vlucht (als je vanaf Eindhoven vloog met Ryanair)? Ben wel benieuwd naar die lijndienst of die goed loopt. Niet dat jouw bevindingen representatief zullen zijn maar het geeft vast een indicatie.
Ik vlieg dinsdagochtend met ryanair
pi_49294594
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:19 schreef MCH het volgende:
Ik vloog met Transavia en die zat wel vol
pi_49298668
ik ga naar real madrid - espanyol vanavond !!!!!!!!!!!!!

kaartjes halen ging eigenlijk erg makkelijk, aan de kassa waren er gewoon nog van 25 euro!! whiehoeeeeeeee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')