Jawel, alleen bevalt me de houding van die uitsmijters daar niet. We stonden laatst op de gastenlijst (voor wat dat voor mag stellenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:43 schreef Posdnous het volgende:
Pacha is ook wel leuk.
El Sol is wel geinig, leuke sfeer, disco/rock/funk muziek, leeftijd rond de 20-30quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
We willen uitgaan in Madrid, maar ik weet niet precies welke muziekstijlen er gedraaid worden bij de clubs en of ze gezellig zijn of niet. Kan iemand mij dat vertellen van de volgende clubs:
El Sol, Gruto 77, Kapital, Joy en Palacio?
Inderdaad. En dan hoef je ook helemaal niet na te denken hoeveel kaartjes nog hebt, etc. Wel even navragen of ie zeg maar 2 dagen geldig is, of bijvoorbeeld 48 uur.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Posdnous het volgende:
Je kunt beter gewoon een kaartje voor een aantal dagen (5 geloof ik) kopen. Kost maar een Euro of 15 en je kunt overal gratis in de stad heenrijden.
De wedstrijd tegen Espanyol is uitverkochtquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef Klapdeur het volgende:
En met de voetbalkaarten voor Real Madrid. Kan je die alleen bij het stadion kopen of ook bij iedere VVV kantoor?
Het is echt iedere keer hetzelfde gezeik met de kaarten. Wij wilden ook bestellen maar ging niet met een europese creditcard (storing oid).quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Espanyol is uitverkocht. Vriend van me hier wil er ook heen met zijn bezoekers. Helaas stond er maandag al op de site dat het uitverkocht is. Je kunt het proberen, maar ik geef je weinig kans.
Het spijt me om de brenger te zijn van het slechte nieuws![]()
Alleen in BCN, Valencia en Madrid / Toledo geweest voorlopig, dus in Madrid zeker wel de meeste tapasbars gezien van deze stedenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef PhatBastard het volgende:
Hey Dutchtrain,
je bent toch wel in meerdere steden binnen spanje geweest? vind je madrid nou echt een tapas cultuur hebben? vond het juist helemaal niet, helemaal niet vergeleken met iets kleinere steden sevilla, salamanca, zaragoza, bilbao, donostia, a coruņa, etc...
Kijk aan dat lijkt me ideaal, bedankt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Posdnous het volgende:
Je kunt beter gewoon een kaartje voor een aantal dagen (5 geloof ik) kopen. Kost maar een Euro of 15 en je kunt overal gratis in de stad heenrijden.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Espanyol is uitverkocht. Vriend van me hier wil er ook heen met zijn bezoekers. Helaas stond er maandag al op de site dat het uitverkocht is. Je kunt het proberen, maar ik geef je weinig kans.
Het spijt me om de brenger te zijn van het slechte nieuws![]()
Oke, dan ga ik het ook gewoon nog proberen als we zaterdag aankomen. Kaartjes kan je alleen bij het stadion halen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef runaway het volgende:
[..]
Het is echt iedere keer hetzelfde gezeik met de kaarten. Wij wilden ook bestellen maar ging niet met een europese creditcard (storing oid).
Vorige wedstrijd wilden we ook al gaan, via internet was het toen ook al uitverkocht. Wij een dag van tevoren naar de deurverkoop (stond op de site) maar niets....... was geeneens open. Een vriend van mij is op de dag zelf gegaan, 3 uur in de rij gestaan en ja hoor........ kaarten!!!
Spaanse logica![]()
Wij gaan het vrijdag en zaterdag dus weer proberen
jup, en kijk uit voor de handelarenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:08 schreef Klapdeur het volgende:
Oke, dan ga ik het ook gewoon nog proberen als we zaterdag aankomen. Kaartjes kan je alleen bij het stadion halen?
Hoezo dat? Dan zijn de kaartje het dubbele van de prijs of zijn die vals?quote:
twee- tot drie dubbele ofzo, of ze vals zijn weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:48 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Hoezo dat? Dan zijn de kaartje het dubbele van de prijs of zijn die vals?
Ik vlieg dinsdagochtend met ryanairquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:19 schreef MCH het volgende:
Dutchtrain: Hoe was de bezetting van de vlucht (als je vanaf Eindhoven vloog met Ryanair)? Ben wel benieuwd naar die lijndienst of die goed loopt. Niet dat jouw bevindingen representatief zullen zijn maar het geeft vast een indicatie.
Ik vloog met Transavia en die zat wel volquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:19 schreef MCH het volgende:
Dutchtrain: Hoe was de bezetting van de vlucht (als je vanaf Eindhoven vloog met Ryanair)? Ben wel benieuwd naar die lijndienst of die goed loopt. Niet dat jouw bevindingen representatief zullen zijn maar het geeft vast een indicatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |