Dit zou ik niet al te hard roepen. Soms is er nog wat mogelijk met oude meuk. Ik had hier nog een paar hele oude iris-cheques (in Florijnen) en daar kon ik toch zowaar nog geld voor terugkrijgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:05 schreef JumpingJacky het volgende:
Die zijn, helaas voor jou, niet meer geldig.
Hij heeft anders wel gelijk, tot 15 februari 2002 kon je ze omzetten naar contanten of travelers cheques in euro of andere valuta/quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:32 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dit zou ik niet al te hard roepen. Soms is er nog wat mogelijk met oude meuk. Ik had hier nog een paar hele oude iris-cheques (in Florijnen) en daar kon ik toch zowaar nog geld voor terugkrijgen.
Een cadeaubon met een cheque vergelijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:32 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dit zou ik niet al te hard roepen. Soms is er nog wat mogelijk met oude meuk. Ik had hier nog een paar hele oude iris-cheques (in Florijnen) en daar kon ik toch zowaar nog geld voor terugkrijgen.
Hrm hrm. Dat is waarlijk zonde. Ergens (iemand) een bron die deze bewering staaft?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:51 schreef geppie het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk, tot 15 februari 2002 kon je ze omzetten naar contanten of travelers cheques in euro of andere valuta/
Waarschijnlijk zal een willekeurige bank dit bevestigenquote:Op maandag 14 december 2009 09:37 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Hrm hrm. Dat is waarlijk zonde. Ergens (iemand) een bron die deze bewering staaft?
Vierde hit op Google.quote:Op maandag 14 december 2009 09:37 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Hrm hrm. Dat is waarlijk zonde. Ergens (iemand) een bron die deze bewering staaft?
Even mailen dus en je weet het zekerquote:Klantenservice
GWK Travelex staat voor uitstekende dienstverlening op het gebied van vreemde valuta, cash geld services en andere waardeproducten. Vanzelfsprekend streven wij naar een maximale klanttevredenheid. En dat kunnen wij alleen bereiken met uw hulp. Dus heeft u een vraag, suggestie, probleem of klacht? Vertel het ons.
Vraag of suggestie?
Voor GWK Travelex vestigingsinformatie of informatie over onze producten en diensten kunt u ons bellen of emailen:
Telefoon: 0900 - 0566 (¤0,25 p.min).
Email: reactie@travelex.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |