Oh, dat test ik al een tijdjequote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://googleblog.blogspo(...)es-come-to-maps.html![]()
Had 't ook al eerder geprobeerd. Werkt nu echt super. En 'gewoon' ook 3D gebouwen en plaatsen. Check bijvoorbeeld Yosemitequote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, dat test ik al een tijdje
Tof, dat het nu wel officieel wordt
Klopt.. probeer New York eensquote:Op maandag 26 april 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had 't ook al eerder geprobeerd. Werkt nu echt super. En 'gewoon' ook 3D gebouwen en plaatsen. Check bijvoorbeeld Yosemite.
En een toetsenbordquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:12 schreef Orbis het volgende:
Heeft Google opeens een sidebar gekregen? Ik zie het nu althans voor het eerst. En belangrijker: is er een manier om hem weg te krijgen? Ik erger me er nu al aan...
Denk 't niet. Maar ik gebruikte die sidebar voorheen al veel (kon je toen nog wegsilden). Je kunt veel gerichter zoeken. Probeer 't es uit in plaats van 'm meteen af te schietenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:12 schreef Orbis het volgende:
Heeft Google opeens een sidebar gekregen? Ik zie het nu althans voor het eerst. En belangrijker: is er een manier om hem weg te krijgen? Ik erger me er nu al aan...
Tja, ik wil mijn Google graag zo clean mogelijk. De sidebar heeft geen opties die een meerwaarde vormen. En toen de opties nog bovenaan stonden, had je geen last van het feit dat als ze niet meer in beeld waren, je lay-out er niet door werd beïnvloed. Nu zit je met een paar zinloze lege centimeters naast je zoekresultaten waar helemaal niets staat. Bovendien vind ik het er cheap uitzien, van een frisse look is de site naar meer een gemakzuchtige, my first website-look gegaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk 't niet. Maar ik gebruikte die sidebar voorheen al veel (kon je toen nog wegsilden). Je kunt veel gerichter zoeken. Probeer 't es uit in plaats van 'm meteen af te schieten.
Ik vind de nieuwe Google wel fijn werken als ik eerlijk moet zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk 't niet. Maar ik gebruikte die sidebar voorheen al veel (kon je toen nog wegsilden). Je kunt veel gerichter zoeken. Probeer 't es uit in plaats van 'm meteen af te schieten.
Yup, ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe Google wel fijn werken als ik eerlijk moet zijn.
Ook met dat javascriptje toen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ik ook. Had al eerder wat opties/tests geprobeerd.
Kwestie van wennen voor sommigen.
Me2 en daarbij het zijn niet echt weerzinwekkende veranderingenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe Google wel fijn werken als ik eerlijk moet zijn.
Readerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://mashable.com/2010/05/07/google-reader-adds-html5-support/
Google Reader blijft![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |