abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75543743
TS is een digitale DJ en draait her en der op verschillende feestjes met heel veel 16jarige sletjes. Afgelopen week kwam ik erachter dat mijn huidige Midi Controller de geest had gegeven dus besloot ik een nieuwe aan te schaffen. Ik ging naar www.bax-shop.nl om daar de Hercules MP3 E2 Midi Controller te bestellen voor het luttige bedrag van 89,95.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik bestellen hea want bij Bax hebben ze in de maand December de actie voor 20:00 bestellen, de volgende dag in huis dus dat sprak me wel aan. Netjes een mailtje met daarin dat de betaling ontvangen is.

Krijg ik 20 minuten later een mailtje:

Hoi Protege,

Helaas hebben wij de midi controller niet op voorraad op dit moment. We krijgen de controllers deze week binnen. Hopelijk kan je er nog even op wachten.

Ik zeg zo goed zo gedaan. Ik wachten, donderdag wachten, gisteren wachten. MAAR IK HEB HEM NOG STEEDS NIET

Ik ben nu op me werk en hopelijk staat mijn nieuwe glitterdoos op me te wachten als ik straks om 13:00 naar huis ga.

Klacht: Midi controller na 5 dagen nog steeds niet binnen.
Subklacht: Ik moet vanavond draaien ZONDER controller
Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
pi_75543773
Risico dat je loopt bij online aankopen, had je kunnen weten....
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_75543814
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef mrcool het volgende:
Risico dat je loopt bij online aankopen, had je kunnen weten....
Er van uitgaande dat je hem de volgende dag in huis hebt dan niet
In het mailtje stond ook dat het 5 tot 7 werkdagen kan duren voor dat ze de controllers van de fabrikant binnen hebben
pi_75543833
Haal je geld terug en koop het in de winkel?
pi_75543834
Waarom bestel je dan niet bij New-Line? Nooit problemen mee gehad, perfecte service!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:53:07 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_75543842
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:51 schreef pr0tege het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat je hem de volgende dag in huis hebt dan niet
In het mailtje stond ook dat het 5 tot 7 werkdagen kan duren voor dat ze de controllers van de fabrikant binnen hebben
Volgende keer bij "belangrijke" dingen even mailen voordat je bestelt.
pi_75543861
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:52 schreef mrcool het volgende:
Waarom bestel je dan niet bij New-Line? Nooit problemen mee gehad, perfecte service!
Eens.

Tevens digitaal draaien.
It's you my love, you who are the stranger
pi_75543879
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:54 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Eens.

Tevens digitaal draaien.
Niks mis met digitaal draaien opzich. Ik draai tegenwoordig ook met CD. Maar idd, New-Line!
pi_75543904
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:54 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Eens.

Tevens digitaal draaien.
Er zijn ook mensen die het budget niet hebben om 2 CDspelers van Pioneer te kopen twv 1400 euro
pi_75543939
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die het budget niet hebben om 2 CDspelers van Pioneer te kopen twv 1400 euro
Er zijn ook andere merken dan Pioneer hoor...
pi_75543941
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:

[..]

CD-spelers

Gewoon vinyl Maargoed ik draai al een poos niet meer, ik heb enkel alle platen nog.
It's you my love, you who are the stranger
pi_75543961
New-line for the win inderdaad
pi_75544020
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:00 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

CD-spelers

Gewoon vinyl Maargoed ik draai al een poos niet meer, ik heb enkel alle platen nog.
Hehehe, ik dacht er eerst hetzelfde over hoor. Eenmaal de overstap gemaakt en ik kan je zeggen dat ik er niet treurig om ben. Vinyl heerst wel, ik snap je wel. Het gevoel dat vinyl je geeft!
pi_75544032
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:01 schreef augurkenkoning het volgende:
New-line for the win inderdaad
Prima service!
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:08:35 #15
271549 pr0tege
Faalhaas 2009
pi_75544080
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:04 schreef mrcool het volgende:

[..]

Hehehe, ik dacht er eerst hetzelfde over hoor. Eenmaal de overstap gemaakt en ik kan je zeggen dat ik er niet treurig om ben. Vinyl heerst wel, ik snap je wel. Het gevoel dat vinyl je geeft!
Ik heb eerst ook met Vinyl gedraait maar voordat je een behoorlijk aantal platen hebt ben je weer 300/400 euro verder. Niet dat je perse 300/400 euro moet betalen om een gewenst aantal platen te hebben maar om een redelijke set te draaien heb je toch wel wat variatie in platen nodig

Toen ben ik op het spoor van digitaal gekomen. Eerst met Mixvibes en gewoon met me toetsenbord. Ik vond het zeer prettig werken.

Toen ben ik overgestapt naar Virtual DJ en m,n eerst midi controller gekocht. 3 versleten in totaal waarvan vorige week de 4de. Ik draai nu overigens met Traktor en Virtual DJ
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:19:53 #16
8069 B4tman_DH
 To the Bat.....
pi_75544230
Je kan ook www.audiogear.nl proberen
pi_75544262
pi_75544305
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
pi_75547765
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
Dat heet internet.
pi_75547988
BAX liegt altijd dat ze barsten met die levertijden

ik zelf en een maatje hebben er ervaring mee...
Xbox Live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_75611973
Goedemiddag dames en heren,

ik ben jullie conversatie even aan het volgen, omdat ik erg nieuwsgierig ben geraakt over wat er allemaal gebeurd is met jullie bestellingen. Over de levertijden: het kan inderdaad zo zijn dat er producten niet op voorraad zijn bij ons, maar dit wordt gecommuniceerd via de website door middel van de diverse voorraad statussen. Ook als producten niet op voorraad zijn proberen we iedereen zo goed mogelijk te informeren over de levertijd die wij van onze leverancier doorkrijgen.

Helaas is het af en toe zo dat leveranciers de verwachte levertijd niet waar kunnen maken, maar als wij deze info krijgen wordt ook dit z.s.m. richting de klant gecommuniceerd.

Graag hoor ik of ik nog iets kan doen aan de bestellingen die nu lopen of aan bestellingen waar in een eerder stadium wat mee is gebeurd, want ik hoop niet dat jullie dit zien als liegen. Als dit zo overkomt op jullie, dan bied ik bij deze mijn excuses aan, want die intentie is er vanuit ons nooit geweest. Van klanten zoals jullie moeten wij het hebben, dus proberen we eenieder zo goed mogelijk te informeren en een zo helder en eenduidig antwoord op elke vraag te geven.

Vragen? Tips of opmerking hoe wij het beter zouden kunnen doen? Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl

matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
0113-212703
pi_75612006
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Baxshop het volgende:
Goedemiddag dames en heren,

ik ben jullie conversatie even aan het volgen, omdat ik erg nieuwsgierig ben geraakt over wat er allemaal gebeurd is met jullie bestellingen. Over de levertijden: het kan inderdaad zo zijn dat er producten niet op voorraad zijn bij ons, maar dit wordt gecommuniceerd via de website door middel van de diverse voorraad statussen. Ook als producten niet op voorraad zijn proberen we iedereen zo goed mogelijk te informeren over de levertijd die wij van onze leverancier doorkrijgen.

Helaas is het af en toe zo dat leveranciers de verwachte levertijd niet waar kunnen maken, maar als wij deze info krijgen wordt ook dit z.s.m. richting de klant gecommuniceerd.

Graag hoor ik of ik nog iets kan doen aan de bestellingen die nu lopen of aan bestellingen waar in een eerder stadium wat mee is gebeurd, want ik hoop niet dat jullie dit zien als liegen. Als dit zo overkomt op jullie, dan bied ik bij deze mijn excuses aan, want die intentie is er vanuit ons nooit geweest. Van klanten zoals jullie moeten wij het hebben, dus proberen we eenieder zo goed mogelijk te informeren en een zo helder en eenduidig antwoord op elke vraag te geven.

Vragen? Tips of opmerking hoe wij het beter zouden kunnen doen? Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl

matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
0113-212703
whehe leuke kloon weer BoWa
  maandag 14 december 2009 @ 14:01:51 #23
278282 IlseMathilde
Those who hesitate, masturbate
pi_75612029
"There are four questions of value in life... What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same. Only love."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 december 2009 @ 14:06:26 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75612179
Digitale dj.
Wtf is er gebeurd met platen???
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 14 december 2009 @ 14:17:37 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75612532
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef mrcool het volgende:

[..]

Niks mis met digitaal draaien opzich. Ik draai tegenwoordig ook met CD. Maar idd, New-Line!
Ik draai nog steeds op jouw oude draaitafels
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')